Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:26yeayyy, clash of the Titans!
😀*hämtar pop corn*
😉
yeayyy, clash of the Titans!
😀
*hämtar pop corn*
😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:26*retsticke-mode on*
Second line är två nivåer "under" mig. Jag kopplas in när third line går bet på problemen... i win!
EDIT // Sitter man 19 år på samma ställe så blir man lätt insnöad *asg*
*retsticke-mode on*
Second line är två nivåer "under" mig. Jag kopplas in när third line går bet på problemen... i win!
EDIT // Sitter man 19 år på samma ställe så blir man lätt insnöad *asg*
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:26Är det det här som kallas "pop-corn hour"?
Är det det här som kallas "pop-corn hour"?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:27vart kom jag in i bilden?
vart kom jag in i bilden?
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:27Anders, för oss är det dom sitter på server och kommunikation. jag är Björns enda hopp här i livet, han har pantsatt hela sitt liv till mig. Muhahaha
Anders, för oss är det dom sitter på server och kommunikation. jag är Björns enda hopp här i livet, han har pantsatt hela sitt liv till mig. Muhahaha
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:30På större globala företag har man second och third line både på PC-sidan och serversidan. Sedan finns det experter som kallas in när de i "helpdesken" går bet 😉
På större globala företag har man second och third line både på PC-sidan och serversidan. Sedan finns det experter som kallas in när de i "helpdesken" går bet 😉
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:30Anders, vi går aldrig bet!
Anders, vi går aldrig bet!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:31Då kan jag avslöja att jag har jobbat med sådana här saker också hyfsat länge, och jag röstar nog faktiskt på Bruse. Ladda ner det man behöver, dra ur sladden och fixa, så blir det nog bra.
Då kan jag avslöja att jag har jobbat med sådana här saker också hyfsat länge, och jag röstar nog faktiskt på Bruse. Ladda ner det man behöver, dra ur sladden och fixa, så blir det nog bra.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:32Haha ni är för dyra för oss 🙂 Vad är det ni tar 46 kr Gig/månad i hyra eller något sådant 🙂 Och min enhet har mycket data att lagra 🙂 Antagligen mest på hela infranord iallafall. Kan du gissa vilken?
Haha ni är för dyra för oss 🙂 Vad är det ni tar 46 kr Gig/månad i hyra eller något sådant 🙂 Och min enhet har mycket data att lagra 🙂 Antagligen mest på hela infranord iallafall. Kan du gissa vilken?
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:33Björn, jag har ingen aning om vad saker kostar. Jag "bara" löser dina problem ;~)
Björn, jag har ingen aning om vad saker kostar. Jag "bara" löser dina problem ;~)