Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

o ni andra bor typ i sthlm el hela bunten??

Sabina, de flest har angett i sin profil var de bor.

nej nej nej sabina alla bor inte i sthlm, inte jag o ngr GBGare 🙂

En helt annan fundering. Hur hittar man igen om man har trojaner på burken? Är det genom ad-aware? Sitter på pappas burk och han har Panda som virusprogram... finns det något där som kan hitta igen hästarna? Den går så förbannat trögt.

Add-aware är bra. Testa även Spybot Search & Destroy.
Men koppla ur datorn innan du kör, annars blir det ett moment 22.
Kör de två programmen om och om igen ända till se inte hittar nåt. Starta om dator mellan varje gång. Först efteråt kan du koppla in d

Tillägg: jag har snabbat upp många datorer bara med de två sista punkterna avsevärt.

Fjärde lösningen är att installera om datorn helt, Inte lägga på ny installation, utan sopa hela partiomen och börja på noll.

Det gör jag ungefär en gång per år eller

Jag har lite blandade erfarenheter av Pandas antivirus och jag tycker personligen att AVG Antivirus är bättre. Det finns en gratisvariant som funkar helt ok. Länken dit är http://free.avg.com om du vill byta virusprogram. Installera först AVG och avinstal

Anders: Ditt råd att först installera AVG sen avinstallera Panda, går stick i stäv med vad jag har fått för mig vad man skall göra. Virusprogram brukar inte tycka om varandra har jag hört. Har dock aldrig testat att ha två installerade samtidigt. Blev bar

Alltså nu är det pappas dator och den rör jag inte mer än tangenterna för han blir så irriterad när han inte fattar vad jag gjort och själv är han totalt novis när det gäller program Spelar ingen roll att jag säger till honom att han ska kör defragmenteri

Sessan, schedulera defragmenteringen åt honom 😉

Björn, anledningen är att du inte vill ha en vidöppen dator under tiden mellan avinstallation och installation. Har du nåt skit i burken så har det fritt fram under tillräckligt lång tid för att ställa til