Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:32Här
*Har suttt hela kvällen o vinkat*
Här
*Har suttt hela kvällen o vinkat*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:34Jaha.... o jag har inte sett det alls... bäst o skaffa bättre exraögon 🙂
Jaha.... o jag har inte sett det alls... bäst o skaffa bättre exraögon 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:50Jag kanske har för korta armar...
Jag kanske har för korta armar...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:59Jag är oxå en rätt bra karl...;) Händig är jag oxå...:-)
Jag är oxå en rätt bra karl...;) Händig är jag oxå...:-)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 06:53Alltså... här är man borta en ynka kväll och då delas alla in i olika flockar och vissa tillhör tydligen mig och några blev jag av med? *förvirrad*
Men om det ändå ska delas ut karlar här på forumet så tar jag gärna de som bor från Sthlm och norrut, läng
Alltså... här är man borta en ynka kväll och då delas alla in i olika flockar och vissa tillhör tydligen mig och några blev jag av med? *förvirrad*
Men om det ändå ska delas ut karlar här på forumet så tar jag gärna de som bor från Sthlm och norrut, läng
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 07:01Vi verkar ju passa ihop på många sätt då, Jessie, jag anser nog att choklad är, om inte oätbart, så i alla fall överskattat :-).
Vi verkar ju passa ihop på många sätt då, Jessie, jag anser nog att choklad är, om inte oätbart, så i alla fall överskattat :-).
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 07:06Fredrik: (H:)
Let there be pancakes! 😀
Fredrik: (H:)
Let there be pancakes! 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:32Tobias: Jasså!! låter ju bra..:-) o jag är med otroligt händig.... fast det kanske inte är en bra egenskap hos tjejer?!?!!!;) jag har väl typ skruvat ihopp varända möbel sj här i mitt hem o målat 2 rum o så.. kan tom göra lite på bilen om det behövs.... ;
Tobias: Jasså!! låter ju bra..:-) o jag är med otroligt händig.... fast det kanske inte är en bra egenskap hos tjejer?!?!!!;) jag har väl typ skruvat ihopp varända möbel sj här i mitt hem o målat 2 rum o så.. kan tom göra lite på bilen om det behövs.... ;
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:35Jessie: när bjuder du?
Jessie: när bjuder du?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:40Snacka om OT nu va! 92 olästa på presentation av singelmedlemmar. Jag som tänkte i mitt stilla sinne, jaha vad kul nu har det kommet ett heeeeeelt gäng nya tjuvkikare som vågar presentera sig. Men nä....
Det visar sig att ni snackar på om längden i strump
Snacka om OT nu va! 92 olästa på presentation av singelmedlemmar. Jag som tänkte i mitt stilla sinne, jaha vad kul nu har det kommet ett heeeeeelt gäng nya tjuvkikare som vågar presentera sig. Men nä....
Det visar sig att ni snackar på om längden i strump