Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:58Tycker presentationerna är lite lustiga...:-)
Tycker presentationerna är lite lustiga...:-)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:58låter bra......
Jag tog en... Hoppas allt är bra sov så gott kram.... på msn o logga ut... haha
kör väl spelet nån dag til o ser vad som händer sen så har han fått tillräkligt med tid att landa!!! tänker inte VÄNTA en massa.. är jag för gammal för!!!!!
låter bra......
Jag tog en... Hoppas allt är bra sov så gott kram.... på msn o logga ut... haha
kör väl spelet nån dag til o ser vad som händer sen så har han fått tillräkligt med tid att landa!!! tänker inte VÄNTA en massa.. är jag för gammal för!!!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:59funderade på om sms frågan hade ngt med åldern att göra men nähä... kan väl hålla med om att sms inta elltid är det ultimata men, hur ofta orkar jag ringa till någon.....
funderade på om sms frågan hade ngt med åldern att göra men nähä... kan väl hålla med om att sms inta elltid är det ultimata men, hur ofta orkar jag ringa till någon.....
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:01nu e ju inte jag grabb men jag blir 33 i nov... men känner mig typ som 18 nu med allt "spel"
nu e ju inte jag grabb men jag blir 33 i nov... men känner mig typ som 18 nu med allt "spel"
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:01girl power sabina 🙂
girl power sabina 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:01absolut i n t e sms:a, det blir bara fel och missförstånd. Är han inte värd mer än ett sms, typ?
Ring, annars skickar du fel signaler, ringer du visar du att du är intresserad på riktigt.
absolut i n t e sms:a, det blir bara fel och missförstånd. Är han inte värd mer än ett sms, typ?
Ring, annars skickar du fel signaler, ringer du visar du att du är intresserad på riktigt.
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 22:02Bra där Björn, den rangordningen ställer jag upp på.
UTOM när det görs slut, då är öga mot öga alltid det ärligaste.
Bra där Björn, den rangordningen ställer jag upp på.
UTOM när det görs slut, då är öga mot öga alltid det ärligaste.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:03han vet att jag är intreserad.. har sakt det o han har inte missat det häller..
är inte kär som tur är.... men skulle nog lätt bli!!
han vet att jag är intreserad.. har sakt det o han har inte missat det häller..
är inte kär som tur är.... men skulle nog lätt bli!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:06Sabina dumpa honom... sorry, men gör det...
Sabina dumpa honom... sorry, men gör det...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:19har inget att dumpa än änns ju.. får se vad som händer.... el finns det nån här kasnke som är en bra karl 😉
har inget att dumpa än änns ju.. får se vad som händer.... el finns det nån här kasnke som är en bra karl 😉