Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:41Sabina: Mja...bra o bra vet jag inte...;) Men måla får du gärna göra... Jag hatar att måla...haha..
Sabina: Mja...bra o bra vet jag inte...;) Men måla får du gärna göra... Jag hatar att måla...haha..
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:24Tobias: jag målar mycket gärna bara du gör underarbetet 😉
Tobias: jag målar mycket gärna bara du gör underarbetet 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:54Lucas: Men.. alltså.. det var ju Fredrik som skulle bjuda.. mig.. väl?
Lucas: Men.. alltså.. det var ju Fredrik som skulle bjuda.. mig.. väl?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:32Sabina: Det fixar jag vettu...;) När kör vi igång?;)
Sabina: Det fixar jag vettu...;) När kör vi igång?;)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:32Jupp. *värmer laggen*
Jupp. *värmer laggen*
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:35Tobias: ja när kan du ;)har hallen jag vill fixa i ordning lite.. trött på den gröna färgen.. haft den i 7 år nu!!!!!!
Tobias: ja när kan du ;)har hallen jag vill fixa i ordning lite.. trött på den gröna färgen.. haft den i 7 år nu!!!!!!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:37Sabina: Från och med 1 april kan jag vilken helg som helst...haha... Säg bara vad du vill ha gjort så fixar jag vettu..;)
Sabina: Från och med 1 april kan jag vilken helg som helst...haha... Säg bara vad du vill ha gjort så fixar jag vettu..;)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:41Tobias: då ska jag säga till när jag bestämt hur jag vill ha de!! hehe 😉
är ni många som bor i närheten av varandra? o dessa fb-träffar hur fixar ni med sånt.. är ju rätt ny här som sakt!?!?!
Tobias: då ska jag säga till när jag bestämt hur jag vill ha de!! hehe 😉
är ni många som bor i närheten av varandra? o dessa fb-träffar hur fixar ni med sånt.. är ju rätt ny här som sakt!?!?!
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 20:42Det går att gå, cykla, åka kollektvit eller bil till mötena, lite som det pasar sig. Jessie bor i Norrland, men dyker upp ändå.
Det går att gå, cykla, åka kollektvit eller bil till mötena, lite som det pasar sig. Jessie bor i Norrland, men dyker upp ändå.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 20:43Sabina: Gör så;)
Undrar samma sak...känns som man bor på fel sida vänern....
Sabina: Gör så;)
Undrar samma sak...känns som man bor på fel sida vänern....