Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:17Som Björn säger, ALDRIG två antivirusprogram samtidigt. De kommer att kollidera och risken är att datorn hänger sig helt för alltid.
Som Björn säger, ALDRIG två antivirusprogram samtidigt. De kommer att kollidera och risken är att datorn hänger sig helt för alltid.
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:19Men Anders, som jag skrev tidigare, ladda ner antivirusprogram 2. Koppla sen ur datorn, avinstallera det första starta om och sen installera på det andra. SEN koppla in datorn igen.
Då är ju inte datorn vidöppen för någonting!
Men vad vet jag, jag är ba
Men Anders, som jag skrev tidigare, ladda ner antivirusprogram 2. Koppla sen ur datorn, avinstallera det första starta om och sen installera på det andra. SEN koppla in datorn igen.
Då är ju inte datorn vidöppen för någonting!
Men vad vet jag, jag är ba
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:20Bruse, då har vi helt olika åsikter om det där. Jag har varit med om datorer som hunnit "dö" just pga avsaknad av antivirus. Även om det bara var under en kort stund... virus sprids fort om de får chansen.
Bruse, då har vi helt olika åsikter om det där. Jag har varit med om datorer som hunnit "dö" just pga avsaknad av antivirus. Även om det bara var under en kort stund... virus sprids fort om de får chansen.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:20De professionella är alltid värst...
De professionella är alltid värst...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:20Bruse: 1010?
Bruse: 1010?
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:21Anders, vadå sprider sig? Du ska ju koppla ur datorn från all form av nätverk.
men ok, du gör som du vill, Emelie får lita på vem hon vill. Vi är iaf 2 mot 1 🙂
Anders, vadå sprider sig? Du ska ju koppla ur datorn från all form av nätverk.
men ok, du gör som du vill, Emelie får lita på vem hon vill. Vi är iaf 2 mot 1 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:22Stämmer Björn! Fast jag sitter i secondline.
Stämmer Björn! Fast jag sitter i secondline.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:22Bruse, det kan finnas vilande virus i datorn som kan ta chansen när datorn är utan antivirus.
Jag har också jobbat med PC-support. I 14 år närmare bestämt...
Bruse, det kan finnas vilande virus i datorn som kan ta chansen när datorn är utan antivirus.
Jag har också jobbat med PC-support. I 14 år närmare bestämt...
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 21:23Oj, är det en tävling? Ok, 19 år på samma ställe! Sen har jag jobbat med datorer sen 1986. Vad blir det, 26? Vad vinner jag nu?! 😀
Oj, är det en tävling? Ok, 19 år på samma ställe! Sen har jag jobbat med datorer sen 1986. Vad blir det, 26? Vad vinner jag nu?! 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:24Vad tråååkigt det är med IT-svammel...;)
Vad tråååkigt det är med IT-svammel...;)