Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:35Citat från Fredrik: "så blir det nog bra"
Det där säger ju allt... "nog" är inte tillräckligt bra 😉
*retsticke-mode off*
Nu ska jag vara snäll, vi har helt klart olika åsikter om detta så det är ingen idé att jiddra vidare om det.
Citat från Fredrik: "så blir det nog bra"
Det där säger ju allt... "nog" är inte tillräckligt bra 😉
*retsticke-mode off*
Nu ska jag vara snäll, vi har helt klart olika åsikter om detta så det är ingen idé att jiddra vidare om det.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:35Mycket snack om datorvirus, sånt brukar inte jag fundera på...
*jag kör Linux* BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/048.gif
Mycket snack om datorvirus, sånt brukar inte jag fundera på...
*jag kör Linux* BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/048.gif
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:36Ockerpriser är det iallafall 🙂 Ni skickar till och med vissa ärenden till mig 🙂 Så på sätt och vis sitter jag oxå i andra led. Nu skickar nog inte du ärenden till Optramsupport men det skall ju anmälas till 1010 oxå 🙂
Ockerpriser är det iallafall 🙂 Ni skickar till och med vissa ärenden till mig 🙂 Så på sätt och vis sitter jag oxå i andra led. Nu skickar nog inte du ärenden till Optramsupport men det skall ju anmälas till 1010 oxå 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:40Jag med Mattias ;). Huvudsakligen i alla fall.
Jag med Mattias ;). Huvudsakligen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:43På företag brukar man säga "Linux är gratis om din tid är värdelös"... hmm... frågan är varför jag kör Debian på min egen webbserver!?! ska nog installera om den vid tillfälle 😉
På företag brukar man säga "Linux är gratis om din tid är värdelös"... hmm... frågan är varför jag kör Debian på min egen webbserver!?! ska nog installera om den vid tillfälle 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:46Bruse: Kaos skulle man kunna kalla det 🙂 Och det stämmer nog ganska väl.
Bruse: Kaos skulle man kunna kalla det 🙂 Och det stämmer nog ganska väl.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:50Det var nog en ganska grov generalisering Anders. Jag har använt Linuxar, på företag, i många år. Beror på vad de används till. Och vad man har för personal.
Det var nog en ganska grov generalisering Anders. Jag har använt Linuxar, på företag, i många år. Beror på vad de används till. Och vad man har för personal.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:55Det där var ett dumt uttalande. Med kompetent servicepersonal är det ingen större utseendemässig skillnad på en bra Linuxdistribution och Windows. Firefox är likadant, OpenOffice är likt Office fast det kostar 0:-, datorn blir inte segstartad efter ett ta
Det där var ett dumt uttalande. Med kompetent servicepersonal är det ingen större utseendemässig skillnad på en bra Linuxdistribution och Windows. Firefox är likadant, OpenOffice är likt Office fast det kostar 0:-, datorn blir inte segstartad efter ett ta
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:59här, jag har öppnat en egen tråd åt er 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=673081
här, jag har öppnat en egen tråd åt er 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 21:59Jag gav upp Linux runt 2002 någon gång när jag började bli lite trött på att hacka egna drivare för varenda ny pryl man köpte. Men jag tror man har det lite lättare idag. 😀
Jag gav upp Linux runt 2002 någon gång när jag började bli lite trött på att hacka egna drivare för varenda ny pryl man köpte. Men jag tror man har det lite lättare idag. 😀