Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:47Bruse, vadå billigt?
Bruse, vadå billigt?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:48ja vadå billigt!!??
ja vadå billigt!!??
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:48Mjo...träffar man rätt så går det säkert fort...:)
Bruse: Om jag gillar SMS framför telefonsamtal... Innebär det att jag är billig då???;)
Mjo...träffar man rätt så går det säkert fort...:)
Bruse: Om jag gillar SMS framför telefonsamtal... Innebär det att jag är billig då???;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:50Å Tobias då kan vi vara billiga ihop:D hehe
Å Tobias då kan vi vara billiga ihop:D hehe
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:50Jag håller faktiskt med Bruse, även fast jag kanske inte hade använt ordet "billigt". Jag kan känna att sms inte är rätt kommunikationsmedel för ett sådant "viktigt" ärende.
Mina 2 ören... 😉
Jag håller faktiskt med Bruse, även fast jag kanske inte hade använt ordet "billigt". Jag kan känna att sms inte är rätt kommunikationsmedel för ett sådant "viktigt" ärende.
Mina 2 ören... 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:56okej. för att? kan detta hänga samman med åldern? hur gamla är ni pojkar?
okej. för att? kan detta hänga samman med åldern? hur gamla är ni pojkar?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:57haha...japp, det kan vi vara...;)
SMS kanske inte är bäst alla gånger...men bara för att höra av sig är ju SMS minst lika bra som något annat...
Jag har dock blivit dumpad genom SMS...det kändes inte helt OK kan jag säga...
haha...japp, det kan vi vara...;)
SMS kanske inte är bäst alla gånger...men bara för att höra av sig är ju SMS minst lika bra som något annat...
Jag har dock blivit dumpad genom SMS...det kändes inte helt OK kan jag säga...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:5730....om 11 dagar
30....om 11 dagar
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:57Jag är ett knappt år äldre än Björn. 😉
Jag är ett knappt år äldre än Björn. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:57Jag blir 33 om 2,5 månad...
Jag blir 33 om 2,5 månad...