Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag blir hellre jagad. (H:)

Edit: http://open.spotify.com/track/20P4WIsTo4HA5zO6krjhAp

Sabina: 100% ärligt, så kvittar det om man är intresserad av den som jagas eller ger en uppmärksamhet. Vägen dit är olika men målet detsamma. Men folk som spelar svårflörtade är jobbiga att försöka något med. Jag ger då upp iallafall oavsett.

Jag personligen föredrar raka puckar... Antingen så gillar man mig och vill fortsätta och träffas eller så gillar mig inte och då säger man det...
Det där J-VLA mellantinget...jag vet inte...babababab... Kan kvitta...

Men ring för fan! Tål han inte en iniativtagande kvinna, är det väl inget å ha?

Okej Sabina jag är inte kille men blev frestad att svara på din fråga;
Jag anser att det måste finnas ett litet ge och ta alltså lite jaga lite bli jagad, en kille som jagar mig duckar jag för eller springer därifrån, jag blir nog lite skrämd helt enkelt

nu låter jag säkert full i mig sj men jag vet jag är en bra tjej.. o jag vet att jag inte är ful.. o jag vet även att jag inte är nån skönhet!!! en "svensson" typ men det ligger ju i betraktarens ögon... om jag kunde förstå vad jag gör för "fel" hehehe

Sabina, du velar för mycket. Ring!

Läste vad jag skrev senaste inlägget.. förstår knappt vad jag menar själv.

Menade:
Det kvittar vem som tar intiative bara man är intresserad. Men skall det spelas svårflörtad och väntas hit och dit så lägger jag ner.

Måste hålla med Bruse... Ring eller SMS:a...
Fixar han det inte så va han inget att ha...

hahha björn, skall jag förtydliga när jag skriver luddigt? kommer jag skriva dubbla inlägg hela tiden 🙂 (frågan är om det hjälper (#) )
i vilket fall som hest fattade jag vad du menar