Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:25Jag blir hellre jagad. (H:)
Edit: http://open.spotify.com/track/20P4WIsTo4HA5zO6krjhAp
Jag blir hellre jagad. (H:)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:26Sabina: 100% ärligt, så kvittar det om man är intresserad av den som jagas eller ger en uppmärksamhet. Vägen dit är olika men målet detsamma. Men folk som spelar svårflörtade är jobbiga att försöka något med. Jag ger då upp iallafall oavsett.
Sabina: 100% ärligt, så kvittar det om man är intresserad av den som jagas eller ger en uppmärksamhet. Vägen dit är olika men målet detsamma. Men folk som spelar svårflörtade är jobbiga att försöka något med. Jag ger då upp iallafall oavsett.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:27Jag personligen föredrar raka puckar... Antingen så gillar man mig och vill fortsätta och träffas eller så gillar mig inte och då säger man det...
Det där J-VLA mellantinget...jag vet inte...babababab... Kan kvitta...
Jag personligen föredrar raka puckar... Antingen så gillar man mig och vill fortsätta och träffas eller så gillar mig inte och då säger man det...
Det där J-VLA mellantinget...jag vet inte...babababab... Kan kvitta...
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 21:28Men ring för fan! Tål han inte en iniativtagande kvinna, är det väl inget å ha?
Men ring för fan! Tål han inte en iniativtagande kvinna, är det väl inget å ha?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:29Okej Sabina jag är inte kille men blev frestad att svara på din fråga;
Jag anser att det måste finnas ett litet ge och ta alltså lite jaga lite bli jagad, en kille som jagar mig duckar jag för eller springer därifrån, jag blir nog lite skrämd helt enkelt
Okej Sabina jag är inte kille men blev frestad att svara på din fråga;
Jag anser att det måste finnas ett litet ge och ta alltså lite jaga lite bli jagad, en kille som jagar mig duckar jag för eller springer därifrån, jag blir nog lite skrämd helt enkelt
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:29nu låter jag säkert full i mig sj men jag vet jag är en bra tjej.. o jag vet att jag inte är ful.. o jag vet även att jag inte är nån skönhet!!! en "svensson" typ men det ligger ju i betraktarens ögon... om jag kunde förstå vad jag gör för "fel" hehehe
nu låter jag säkert full i mig sj men jag vet jag är en bra tjej.. o jag vet att jag inte är ful.. o jag vet även att jag inte är nån skönhet!!! en "svensson" typ men det ligger ju i betraktarens ögon... om jag kunde förstå vad jag gör för "fel" hehehe
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 21:30Sabina, du velar för mycket. Ring!
Sabina, du velar för mycket. Ring!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:30Läste vad jag skrev senaste inlägget.. förstår knappt vad jag menar själv.
Menade:
Det kvittar vem som tar intiative bara man är intresserad. Men skall det spelas svårflörtad och väntas hit och dit så lägger jag ner.
Läste vad jag skrev senaste inlägget.. förstår knappt vad jag menar själv.
Menade:
Det kvittar vem som tar intiative bara man är intresserad. Men skall det spelas svårflörtad och väntas hit och dit så lägger jag ner.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:32Måste hålla med Bruse... Ring eller SMS:a...
Fixar han det inte så va han inget att ha...
Måste hålla med Bruse... Ring eller SMS:a...
Fixar han det inte så va han inget att ha...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:32hahha björn, skall jag förtydliga när jag skriver luddigt? kommer jag skriva dubbla inlägg hela tiden 🙂 (frågan är om det hjälper (#) )
i vilket fall som hest fattade jag vad du menar
hahha björn, skall jag förtydliga när jag skriver luddigt? kommer jag skriva dubbla inlägg hela tiden 🙂 (frågan är om det hjälper (#) )
i vilket fall som hest fattade jag vad du menar