Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:10hmm har nästan alltid utan klack.....men givetvis äger jag klackskor!!! älskar mina pumaskor jag... sååå snyggt
hmm har nästan alltid utan klack.....men givetvis äger jag klackskor!!! älskar mina pumaskor jag... sååå snyggt
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:14Jag är 183 precis... Så mig får ni slåss om då eller hur blir det...(H)
Inte för att skryta...men jag är även en jävel på att hångla...;)
Jag är 183 precis... Så mig får ni slåss om då eller hur blir det...(H)
Inte för att skryta...men jag är även en jävel på att hångla...;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:16så länge man inte får en tunga långt ner i halsen så kan det ju vara bra!!!!
så länge man inte får en tunga långt ner i halsen så kan det ju vara bra!!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:20Så lång tunga har inte jag iaf...
Så lång tunga har inte jag iaf...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:20varför är det såååå kompliserat att få chans till romans!!! hatar "spelet" som tydligen "ska" köras.... "måste nog vänta 2 dagar innan jag ringer" "ska nog inte smsa så han inte tycke rjag är för på" f*n j*vla :@
varför är det såååå kompliserat att få chans till romans!!! hatar "spelet" som tydligen "ska" köras.... "måste nog vänta 2 dagar innan jag ringer" "ska nog inte smsa så han inte tycke rjag är för på" f*n j*vla :@
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:21Sabina, jag är värsta sneakersfreaket också, det ena utesluter inte det andra. Det är ju SKOR båda två, hehe, mitt favoritintresse.
Sabina, jag är värsta sneakersfreaket också, det ena utesluter inte det andra. Det är ju SKOR båda två, hehe, mitt favoritintresse.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:22Sabina: Skit i spelet...och kör ditt race...
Sabina: Skit i spelet...och kör ditt race...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:22haha behövs inte har så lång tunga för det har jag märkt... men det räcker att man försöker komma ner i hallsen med tungan!!!!
Ni män här inne.. en fråga jag skulle vilja ha ett 100% svar på!!!!! Är det så att ni hällre "jagar" än får uppmärksamheten a
haha behövs inte har så lång tunga för det har jag märkt... men det räcker att man försöker komma ner i hallsen med tungan!!!!
Ni män här inne.. en fråga jag skulle vilja ha ett 100% svar på!!!!! Är det så att ni hällre "jagar" än får uppmärksamheten a
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:23kör mitt race.. hmmm man vill ju inte vara för på så att säga.... men jag vill inte bli lekt/utnyttjad häller!!!
kör mitt race.. hmmm man vill ju inte vara för på så att säga.... men jag vill inte bli lekt/utnyttjad häller!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:24camilla: ja skor är kul... har en del men aldrig passar det till vad man ska ha på sig.. mycket konstigt tycker jag!!
camilla: ja skor är kul... har en del men aldrig passar det till vad man ska ha på sig.. mycket konstigt tycker jag!!