Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:49Nu känner ju till och med jag mig lång. 😀
Nu känner ju till och med jag mig lång. 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:50vill man hånglas så får man använda dom andra mukklerna, hon var ju inte alltför tung att lyfta heller.
vill man hånglas så får man använda dom andra mukklerna, hon var ju inte alltför tung att lyfta heller.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:52men hallå snackar vi pojkvän eller hångla ändå???
mellan 171 o 173 är jag 🙂
men hallå snackar vi pojkvän eller hångla ändå???
mellan 171 o 173 är jag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:52Jag är 182cm i strumplästen och är inte så himla kinkig när det gäller tjejens längd. Finns viktigare saker att koncentrera sig på 🙂
Jag är 182cm i strumplästen och är inte så himla kinkig när det gäller tjejens längd. Finns viktigare saker att koncentrera sig på 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:53gokväll alla glada (o alla andra med)
Jag är 173 (enligt passet) harjag en egen flock med då???
gokväll alla glada (o alla andra med)
Jag är 173 (enligt passet) harjag en egen flock med då???
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:54Vet inte om den här diskussionen var så bra för hångelsuget. 😀
Vet inte om den här diskussionen var så bra för hångelsuget. 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:54emelie: vi tillhör visst samma flock då hehe
emelie: vi tillhör visst samma flock då hehe
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:55Okej... jag vill också vara med fastän jag är ny på forumet. Jag är 168,5 cm. Har endast haft korta pojkvänner å tänkte nu uppgradera mig nån decimeter eller så. Vem får jag?
Okej... jag vill också vara med fastän jag är ny på forumet. Jag är 168,5 cm. Har endast haft korta pojkvänner å tänkte nu uppgradera mig nån decimeter eller så. Vem får jag?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:56Om alla ska vara herdar kommer det ju inte finnas några får kvar att göra flockar av... *funderar hårt*
😀
Om alla ska vara herdar kommer det ju inte finnas några får kvar att göra flockar av... *funderar hårt*
😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:57Jag kan vara får om det skulle behövas. 😀
Jag kan vara får om det skulle behövas. 😀