Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:04Du, laxmackor äter jag till frukost!
*fniss* Nä... Jag kunde inte låta bli.
Du, laxmackor äter jag till frukost!
*fniss* Nä... Jag kunde inte låta bli.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:14"Man kan inte ha en gris i köket bara för att den är snäll!"
(Hmm... Kallade jag mig själv ett svin nu? *funderar hårdast* ;))
"Man kan inte ha en gris i köket bara för att den är snäll!"
(Hmm... Kallade jag mig själv ett svin nu? *funderar hårdast* ;))
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:15Alla: Läxan är lärd, jag är snäll nu mot alla. Tyckte jag var snäll innan oxå.. hmm kanske förklarar varför man är singel. Att jag uppfattar mig som snäll.
*Går varvet runt och ser ödmjuk ut och delar ut chocklad och rosor till alla. Och de som inte bli
Alla: Läxan är lärd, jag är snäll nu mot alla. Tyckte jag var snäll innan oxå.. hmm kanske förklarar varför man är singel. Att jag uppfattar mig som snäll.
*Går varvet runt och ser ödmjuk ut och delar ut chocklad och rosor till alla. Och de som inte bli
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:17Nej, jag menade absolut inte att du inte har varit snäll hittills Björn. Jag menade bara...
Äsch. Vi släpper det. Do your magic. Måste gå nu.
Hejsvejs.
Nej, jag menade absolut inte att du inte har varit snäll hittills Björn. Jag menade bara...
Äsch. Vi släpper det. Do your magic. Måste gå nu.
Hejsvejs.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:25Mats: Du är omtänksam, rolig och intelligent också! Det är väl inte svin?
Björn: Mmm....okeeeej då... Jag gillar ju faktiskt choklad och blommor... (H:)
Mats: Du är omtänksam, rolig och intelligent också! Det är väl inte svin?
Björn: Mmm....okeeeej då... Jag gillar ju faktiskt choklad och blommor... (H:)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:28Svin är faktiskt ganska intelligenta, sedan har de bra hjärtan också 😀
Svin är faktiskt ganska intelligenta, sedan har de bra hjärtan också 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:29Och underbara rumpor. Ergo: Jag är ett svin! 😀
Och underbara rumpor. Ergo: Jag är ett svin! 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:32*aktar sig noga för att ge pärlor till Mats*
*aktar sig noga för att ge pärlor till Mats*
Quote from Fredric Lagerström on 16 March 2010, 19:36GppSms. Näe vet inte.
GppSms. Näe vet inte.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 19:54skön kvälls läsning:-) ni är så söta
angånende längden, så länge du/han inte är kortae än mig så är det väl lite skit sak samma... jag tycker av ngn anledning att det innanför är viktigare.
skön kvälls läsning:-) ni är så söta
angånende längden, så länge du/han inte är kortae än mig så är det väl lite skit sak samma... jag tycker av ngn anledning att det innanför är viktigare.