Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:08Så jag som är 1.78 kan glömma Kenny och fortsätta ty mig till dig Jessie?
Så jag som är 1.78 kan glömma Kenny och fortsätta ty mig till dig Jessie?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:10Ah... Björn, nu påminde du mig om en annan viktig sak som vi _inte_ diskuterade för ett år sedan: Jag är inte intresserad av lammkött. Så gå du till Jessie! Shoo! Off you gooo... *puttar vänligt Björn på rumpan*
Ah... Björn, nu påminde du mig om en annan viktig sak som vi _inte_ diskuterade för ett år sedan: Jag är inte intresserad av lammkött. Så gå du till Jessie! Shoo! Off you gooo... *puttar vänligt Björn på rumpan*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:14Kenny: Vad räknas som lammkött? Går det strikt på ålder? Eller räknar vi in andra faktorer oxå?
Jag har ju två barn, varit gift och bor för tillfället i villa. Det måste väl tvätta lammköttsstämpeln lite??
*Försöker desperat få alla kvinnor i världen at
Kenny: Vad räknas som lammkött? Går det strikt på ålder? Eller räknar vi in andra faktorer oxå?
Jag har ju två barn, varit gift och bor för tillfället i villa. Det måste väl tvätta lammköttsstämpeln lite??
*Försöker desperat få alla kvinnor i världen at
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:16Ehm... eh... *fullständig förvirring utbryter*
Vad är lammkött sa du nu Jenny?(fasen också, snart blir jag nog tvungen att fråga en dam om hennes ålder?!?)
Men 1,78 = (H:) så hittills ser jag ingen anledning att omförhandla kontraktet med Jenny bara fö
Ehm... eh... *fullständig förvirring utbryter*
Vad är lammkött sa du nu Jenny?
(fasen också, snart blir jag nog tvungen att fråga en dam om hennes ålder?!?)
Men 1,78 = (H:) så hittills ser jag ingen anledning att omförhandla kontraktet med Jenny bara fö
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:17*försöker se söt ut så Björn ska märka mig*
*försöker se söt ut så Björn ska märka mig*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:19Björn, ärligt talat, nu skrämmer du mig lite, ok? För att svara på din fråga, barn och hela "svenska drömmen" grejen ger väl pluspoäng på "ålderskontot" (eller ska vi säga mognadskontot?). Frågan är då hur många poäng _jag_ har där? Jag kanske är lammkött
Björn, ärligt talat, nu skrämmer du mig lite, ok? För att svara på din fråga, barn och hela "svenska drömmen" grejen ger väl pluspoäng på "ålderskontot" (eller ska vi säga mognadskontot?). Frågan är då hur många poäng _jag_ har där? Jag kanske är lammkött
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:22Hmm. Misstänker att jag mindes fel gällande Björns ålder och har möjligen trampat i något klaver av något slag... Hmmm... (#)
Hmm. Misstänker att jag mindes fel gällande Björns ålder och har möjligen trampat i något klaver av något slag... Hmmm... (#)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:24Psst, Jenny gumman, han fyller snart trea-nolla...
Psst, Jenny gumman, han fyller snart trea-nolla...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:26EN FRÅGA!
Vad får man om man korsar en GPS med PMS?
EN FRÅGA!
Vad får man om man korsar en GPS med PMS?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:30Jessie: Aha. Hmmm... På gränsen, men det kan väl få passera då. (#)
😉
Jessie: Aha. Hmmm... På gränsen, men det kan väl få passera då. (#)
😉