Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Är det viktigt? 🙂

Välkommen Jo 🙂 Här kommer du säkert att trivas, jag är iofs så pass ny så har inte hittat min roll i hörnet ännu. Men tror att det är ett bra ställe 🙂

Tack så mycket Björn:-) Ja jag märker att alla verkar stå varandra rätt nära och veta sin plats, men vi ska nog hitta våra platser med hoppas jag om de inte lyckas skrämma iväg mig med sina coola attityder;)

Coola attityder? Haha! Den var bra! 😉

Jo:
Sött 🙂 Bara punktera Jennys hårda fasad sådär 😀

Välkommen Jo! 🙂 vi _är_ riktigt coola här. Och snälla, virriga, ödmjuka (eum, de flesta iaf ;)), glada, smarta, påhittiga, hjälpsamma, ledsna, arga, självständiga, osjälvständiga osv osv osv... Som vanligt fölk med andra ord. Det är bara att ta för sig

Alla har vi varit nya här någon gång.
...och även om det kan verka så är det faktiskt inte så att vi som syns mest här på forumet damp ner exakt samtidigt och lärde känna varandra alla på en gång. *upplyser vänligt nytillkomna om*

Hehe... Nä, när jag damp in här i april förra året lyckades jag röka ihop med dig direkt Jessie... Du vet, när vi diskuterade den perfekta längden en kille skulle ha? *skrattar*

Näeh Jenny, nu har Du RÖKT på. Jag röker nämligen inte. 😉

P.S. Kom vi fram till något i den faktiska frågan?

Jessie: Hehe... Jag vill minnas att vi delade upp karlarna så jag fick dem över 1,83 (?) och du fick de andra. 😉 Fast jag är beredd att omförhandla i den frågan (om det skulle behövas)