Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 14:49Är det viktigt? 🙂
Är det viktigt? 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:09Välkommen Jo 🙂 Här kommer du säkert att trivas, jag är iofs så pass ny så har inte hittat min roll i hörnet ännu. Men tror att det är ett bra ställe 🙂
Välkommen Jo 🙂 Här kommer du säkert att trivas, jag är iofs så pass ny så har inte hittat min roll i hörnet ännu. Men tror att det är ett bra ställe 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:19Tack så mycket Björn:-) Ja jag märker att alla verkar stå varandra rätt nära och veta sin plats, men vi ska nog hitta våra platser med hoppas jag om de inte lyckas skrämma iväg mig med sina coola attityder;)
Tack så mycket Björn:-) Ja jag märker att alla verkar stå varandra rätt nära och veta sin plats, men vi ska nog hitta våra platser med hoppas jag om de inte lyckas skrämma iväg mig med sina coola attityder;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:21Coola attityder? Haha! Den var bra! 😉
Coola attityder? Haha! Den var bra! 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:24Jo:
Sött 🙂 Bara punktera Jennys hårda fasad sådär 😀
Jo:
Sött 🙂 Bara punktera Jennys hårda fasad sådär 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:24Välkommen Jo! 🙂 vi _är_ riktigt coola här. Och snälla, virriga, ödmjuka (eum, de flesta iaf ;)), glada, smarta, påhittiga, hjälpsamma, ledsna, arga, självständiga, osjälvständiga osv osv osv... Som vanligt fölk med andra ord. Det är bara att ta för sig
Välkommen Jo! 🙂 vi _är_ riktigt coola här. Och snälla, virriga, ödmjuka (eum, de flesta iaf ;)), glada, smarta, påhittiga, hjälpsamma, ledsna, arga, självständiga, osjälvständiga osv osv osv... Som vanligt fölk med andra ord. Det är bara att ta för sig
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:27Alla har vi varit nya här någon gång.
...och även om det kan verka så är det faktiskt inte så att vi som syns mest här på forumet damp ner exakt samtidigt och lärde känna varandra alla på en gång. *upplyser vänligt nytillkomna om*
Alla har vi varit nya här någon gång.
...och även om det kan verka så är det faktiskt inte så att vi som syns mest här på forumet damp ner exakt samtidigt och lärde känna varandra alla på en gång. *upplyser vänligt nytillkomna om*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:29Hehe... Nä, när jag damp in här i april förra året lyckades jag röka ihop med dig direkt Jessie... Du vet, när vi diskuterade den perfekta längden en kille skulle ha? *skrattar*
Hehe... Nä, när jag damp in här i april förra året lyckades jag röka ihop med dig direkt Jessie... Du vet, när vi diskuterade den perfekta längden en kille skulle ha? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:31Näeh Jenny, nu har Du RÖKT på. Jag röker nämligen inte. 😉
P.S. Kom vi fram till något i den faktiska frågan?
Näeh Jenny, nu har Du RÖKT på. Jag röker nämligen inte. 😉
P.S. Kom vi fram till något i den faktiska frågan?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:38Jessie: Hehe... Jag vill minnas att vi delade upp karlarna så jag fick dem över 1,83 (?) och du fick de andra. 😉 Fast jag är beredd att omförhandla i den frågan (om det skulle behövas)
Jessie: Hehe... Jag vill minnas att vi delade upp karlarna så jag fick dem över 1,83 (?) och du fick de andra. 😉 Fast jag är beredd att omförhandla i den frågan (om det skulle behövas)