Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:47Mats-bobby: det var tur du lade int det sita där själv:)
Det är dock en ky jag skall söka.
Mats-bobby: det var tur du lade int det sita där själv:)
Det är dock en ky jag skall söka.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:49Jenny: (H:) (Och vadå ryktesvägen, du är ju den enda på det här forumet som har träffat mig live... ;))
Lucas: Men du kommer närmare Jo om du pluggar i Malmö... 😉
Jenny: (H:) (Och vadå ryktesvägen, du är ju den enda på det här forumet som har träffat mig live... ;))
Lucas: Men du kommer närmare Jo om du pluggar i Malmö... 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:52🙂 jo men jag kommer även längre ifrån många andra.
🙂 jo men jag kommer även längre ifrån många andra.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:53Lucas: KY är ett bra val!
Lucas: KY är ett bra val!
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 10:54Men Jenny, inte ska du sprida illvilliga rykten.
Men Jenny, inte ska du sprida illvilliga rykten.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:55Haha 😛
Haha 😛
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:58Mats: Vem säger att ryktena kommer från någon från fb? ;P
Bruse: På vilket sätt har jag spridit illvilliga rykten?
Mats: Vem säger att ryktena kommer från någon från fb? ;P
Bruse: På vilket sätt har jag spridit illvilliga rykten?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:59Tobias: Gött att höra.
Kenny: Öppna Burken på Bruse 😀
Tobias: Gött att höra.
Kenny: Öppna Burken på Bruse 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:01Lucas: När du uttrycker det på det sättet så har du en _viss_ poäng... 😀
Jenny: Det är ju sant! (H:)
Lucas: När du uttrycker det på det sättet så har du en _viss_ poäng... 😀
Jenny: Det är ju sant! (H:)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:01Tror också KY är ett bra val Lucas... så man får in en fot på arbetsmarknaden under studierna.
Tror också KY är ett bra val Lucas... så man får in en fot på arbetsmarknaden under studierna.