Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:22plugga anatomi? vad utbildar du dig till?
plugga anatomi? vad utbildar du dig till?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:23Välkommen Jo! Hoppas du kommer trivas i det här lilla hörnet av fb. 🙂
Välkommen Jo! Hoppas du kommer trivas i det här lilla hörnet av fb. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:24jag har lyckats hamna på arbetsterapeutprogrammet... är inte riktigt nöjd men... anatomin är iaf intressant och bra att kunna för träningen och så... men det är så himla många ord
jag har lyckats hamna på arbetsterapeutprogrammet... är inte riktigt nöjd men... anatomin är iaf intressant och bra att kunna för träningen och så... men det är så himla många ord
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:25Vad vill du bli egentligen då?
Vad vill du bli egentligen då?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:25Tack Mats, det kommer jag säker att göra:-) Känner mig så välkommen så!
Tack Mats, det kommer jag säker att göra:-) Känner mig så välkommen så!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:28Haha, bra fråga... har varit inne på ALLT. Ångrar lite att jag inte pluggar till sjukgymnast just för tillfället. Fått veta att det är högra status och det verkar också vara lite mindre "flummigt"... men vi får se... missade ju att anmäla mig till högskol
Haha, bra fråga... har varit inne på ALLT. Ångrar lite att jag inte pluggar till sjukgymnast just för tillfället. Fått veta att det är högra status och det verkar också vara lite mindre "flummigt"... men vi får se... missade ju att anmäla mig till högskol
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:31Vad syssalr du själv med Lucas?
Vad syssalr du själv med Lucas?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:39Jobbar just nu inom petrokemisk industri, med smörjmedel. Men har förhoppningar att plugga internationell transport och logistik. 🙂
Jobbar just nu inom petrokemisk industri, med smörjmedel. Men har förhoppningar att plugga internationell transport och logistik. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:43Lucas: Sök Transport Management i Malmö, vi har logistik, stort fokus på transporter, ekonomi, Supply Chain & Risk Management och ett oerhört havsnära (nåja, Östersjö-nära) campus. Sjukt bra lärare har vi också. 😉
Lucas: Sök Transport Management i Malmö, vi har logistik, stort fokus på transporter, ekonomi, Supply Chain & Risk Management och ett oerhört havsnära (nåja, Östersjö-nära) campus. Sjukt bra lärare har vi också. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:46Och snygg med (har jag hört ryktesvägen)... 😉
Och snygg med (har jag hört ryktesvägen)... 😉