Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:24Får nog instämma med Erik, jag vaknade oxå nyss ur vinteride.
Får nog instämma med Erik, jag vaknade oxå nyss ur vinteride.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:26Det som göms i snö kommer upp i tö som ni vet.
Det som göms i snö kommer upp i tö som ni vet.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:29det är nåt speciellt med våren (t+)
det är nåt speciellt med våren (t+)
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:30Ja mina vårkänslor började väl för 3-4 veckor sedan eller något, tänk vad lite sol kan göra. (H)
Ja mina vårkänslor började väl för 3-4 veckor sedan eller något, tänk vad lite sol kan göra. (H)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:34Hejsan!
Inte så länge sedan jag hittade till funbeat och alldeles nydligen hittade jag detta forum och tänkte att jag kanske skulle ta och presentera mig.Kommer från en liten stad vid mälaren men håller för tillfället på och pluggar i Lund. Har varit ut
Hejsan!
Inte så länge sedan jag hittade till funbeat och alldeles nydligen hittade jag detta forum och tänkte att jag kanske skulle ta och presentera mig.
Kommer från en liten stad vid mälaren men håller för tillfället på och pluggar i Lund. Har varit ut
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:41Välkommen Jo, Du kommer säkert att triva som fisken i vattnet här. Låt dig inte bli skrämd av Bruse bara 😉
Du kommer att mära att vi är inte ontopic i något ämne, så feel free att spamma 😀
Välkommen Jo, Du kommer säkert att triva som fisken i vattnet här. Låt dig inte bli skrämd av Bruse bara 😉
Du kommer att mära att vi är inte ontopic i något ämne, så feel free att spamma 😀
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 09:48Ojoj, Lucas ser mig som en rival på singelmarknaden! Men du kan vara lugn, du har ingen chans ändå.
Ojoj, Lucas ser mig som en rival på singelmarknaden! Men du kan vara lugn, du har ingen chans ändå.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:51ha, Det lät nästan som en utmaning Bruse 😀
Om jag börjar att jobba i dina marker så är ju jag rena lamköttt ju. Vilket tydligen skall vara en fördel 😉
ha, Det lät nästan som en utmaning Bruse 😀
Om jag börjar att jobba i dina marker så är ju jag rena lamköttt ju. Vilket tydligen skall vara en fördel 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:55Tack så mycket Lucas... ska passa mig för den där Bruse (H)
Tack så mycket Lucas... ska passa mig för den där Bruse (H)
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 09:56Lammkött? Är det inte dom som är under 30 som klassas som lammkött?
Lammkött? Är det inte dom som är under 30 som klassas som lammkött?