Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:29Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:32Självklart inte Mats.
De få gånger vi faktiskt är ON topic är lätträknade. Förutom nu då, när Erik faktiskt presenterade sig själv i presentationstråden... men så är han ju ny med. 😉
Självklart inte Mats.
De få gånger vi faktiskt är ON topic är lätträknade. Förutom nu då, när Erik faktiskt presenterade sig själv i presentationstråden... men så är han ju ny med. 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:34Börjar redan ana hur det funkar, jag är lättlärd 😉
Börjar redan ana hur det funkar, jag är lättlärd 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:36Enkelt, hittar du en tråd där vi håller oss till ämnet, se till att genast göra något åt det. Det är ett gemensamt ansvar:-)
Enkelt, hittar du en tråd där vi håller oss till ämnet, se till att genast göra något åt det. Det är ett gemensamt ansvar:-)
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:38Uppfattat 😀
Uppfattat 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:40Björn: Då skall du få en Kal och Ada av mig 🙂
Ada satt i lägenheten i masthugger, och löste korsordet i tidningen. När hon kom till ett ord som hont inte kulle, Ada frågade då
- Kal, Ett ord på fem bokstäver, något som män gillar Börjar på F.
Kal
Björn: Då skall du få en Kal och Ada av mig 🙂
Ada satt i lägenheten i masthugger, och löste korsordet i tidningen. När hon kom till ett ord som hont inte kulle, Ada frågade då
- Kal, Ett ord på fem bokstäver, något som män gillar Börjar på F.
Kal
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:40Åh nej, en till cyklist!;)
Välkommen iaf!
Åh nej, en till cyklist!;)
Välkommen iaf!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:42Tack Lucas 🙂 Underbart med poänglös humor på en måndag eftermiddag! någon som toppar Lucas?
Själv håller jag inne med historierna, det enda jag kan som är något av värde och någorlunda skoj är att prata som Gunde.
Tack Lucas 🙂 Underbart med poänglös humor på en måndag eftermiddag! någon som toppar Lucas?
Själv håller jag inne med historierna, det enda jag kan som är något av värde och någorlunda skoj är att prata som Gunde.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:47En till:
Kal var på väg hem till masthugget för lunch, när han går förbi systembolaget. Där utanför träffar han sina gamla vän Osbon.
Osbon var aspackad, varpå kal undrar varför.
-Jag har vunnit på tipset, Svarar osbon
-Men måste du dricka upp alla
En till:
Kal var på väg hem till masthugget för lunch, när han går förbi systembolaget. Där utanför träffar han sina gamla vän Osbon.
Osbon var aspackad, varpå kal undrar varför.
-Jag har vunnit på tipset, Svarar osbon
-Men måste du dricka upp alla
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2010, 18:48En till cyklist! Välkommen!
En till cyklist! Välkommen!