Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:02Helena: jag har börjat vara med o svamla i mer än 1 rum 😉 man måste ju tordas nått för att vinna nått el hur ?!!
Helena: jag har börjat vara med o svamla i mer än 1 rum 😉 man måste ju tordas nått för att vinna nått el hur ?!!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:02Ska komma ihåg att ta med ett äpple till fröken...;)
Ska komma ihåg att ta med ett äpple till fröken...;)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:04Jag hintade för mina studenter i fredags att jag i fortsättningen förväntar mig ett äpple till magistern på mina föreläsningar... Vi får se om de kommer ihåg det om en månad när jag har nästa kurs med dem. 😀
Jag hintade för mina studenter i fredags att jag i fortsättningen förväntar mig ett äpple till magistern på mina föreläsningar... Vi får se om de kommer ihåg det om en månad när jag har nästa kurs med dem. 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:04Det var kul att lära känna er Jessie och Björn 🙂 *skratt*
Det var kul att lära känna er Jessie och Björn 🙂 *skratt*
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:06"fröken" tycker om all frukt... nästan.. behövs inte vara bara äpple.. annanas är riktigt gott med 😉
"fröken" tycker om all frukt... nästan.. behövs inte vara bara äpple.. annanas är riktigt gott med 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 14:10Björn, alla dessa bolagiseringar hit och dit...
Björn, alla dessa bolagiseringar hit och dit...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:12Det är noterat...Sabina...;)
Det är noterat...Sabina...;)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:15Bra Tobias 😉
Bra Tobias 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:28oj så tyst det blev här....
oj så tyst det blev här....
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:37Mats: Jähjäh...
Björn: Tack! Nu ska jag bara få fart på tränandet igen också så att jag faktiskt får något att blogga om? *hepp!* 🙂
Mats: Jähjäh...
Björn: Tack! Nu ska jag bara få fart på tränandet igen också så att jag faktiskt får något att blogga om? *hepp!* 🙂