Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:29sofie: Då firar vi födelsedag samtidigt 🙂 26:e på mig oxå.
Alla: Tack för välkomshälsningarna
sofie: Då firar vi födelsedag samtidigt 🙂 26:e på mig oxå.
Alla: Tack för välkomshälsningarna
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:36Tobias: bra du håller med mig.... blir lugnast då 😉 är en hård men rättvis fröken hehe 😀
Björn: jag är rätt ny här på funbeat oxå o dom har varit riktigt snälla... än så länge i alla fall 😉
Nån mer än jag som varit ute i solen o känt de underbara str
Tobias: bra du håller med mig.... blir lugnast då 😉 är en hård men rättvis fröken hehe 😀
Björn: jag är rätt ny här på funbeat oxå o dom har varit riktigt snälla... än så länge i alla fall 😉
Nån mer än jag som varit ute i solen o känt de underbara str
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:37Ute i solen? Hmm... Är det soligt ute? Har inte dragit upp gardinerna än... (#) 😉
Ute i solen? Hmm... Är det soligt ute? Har inte dragit upp gardinerna än... (#) 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:38strålande sol o klarblå himmel.. i alla fall här i kumla!!!
strålande sol o klarblå himmel.. i alla fall här i kumla!!!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:39Mmm. Ska fundera på saken en liten stund till... 😉
Mmm. Ska fundera på saken en liten stund till... 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:42Kenny: fundeera inte.. för länge då kan solen ha rymt!!! o det är riktigt skönt.. hade mysbrallor o tjocktröja o en väst på mig förut bara..el nu ljög jag.. hade craftställ under för att inte bli kall om benen.....
Kenny: fundeera inte.. för länge då kan solen ha rymt!!! o det är riktigt skönt.. hade mysbrallor o tjocktröja o en väst på mig förut bara..el nu ljög jag.. hade craftställ under för att inte bli kall om benen.....
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:42Välkommna Mattias och Björn till denna smått galna men glada grupp.
Själv borde jag kanske gå ur singel gruppen med tanke på att jag gifte med "SALEM" i natt.. (L)
Men eftersom han inte känner till det än så stannar jag ett tag till (H)
Det är grymt vacke
Välkommna Mattias och Björn till denna smått galna men glada grupp.
Själv borde jag kanske gå ur singel gruppen med tanke på att jag gifte med "SALEM" i natt.. (L)
Men eftersom han inte känner till det än så stannar jag ett tag till (H)
Det är grymt vacke
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:46Välkomna Björn och Mattias! Ni har nog kommit till ett av de mest skruvade gängen människor som jag har haft nöjet att interagera med på internet i alla fall... Ni kommer att älska det! :D(t+)
@Jessie: Låt honom åtminstone hinna ta ett _par_ andetag inna
Välkomna Björn och Mattias! Ni har nog kommit till ett av de mest skruvade gängen människor som jag har haft nöjet att interagera med på internet i alla fall... Ni kommer att älska det! :D(t+)
@Jessie: Låt honom åtminstone hinna ta ett _par_ andetag inna
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:52bruse: Då var vi kollegor, blev dock Infranordare vid årsskiftet 🙂
Jessie: Smicker direkt, det känns som en kanonstart här i forumet, man rodnar hejvilt i soffan här hemma 🙂 För att smickra tillbaka så tycker jag att du skrev dina blogginlägg väldigt b
bruse: Då var vi kollegor, blev dock Infranordare vid årsskiftet 🙂
Jessie: Smicker direkt, det känns som en kanonstart här i forumet, man rodnar hejvilt i soffan här hemma 🙂 För att smickra tillbaka så tycker jag att du skrev dina blogginlägg väldigt b
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:01Välkomna alla nykomlingar, hoppas ni kommer vara med och svamla och inte bara läsa;)
Välkomna alla nykomlingar, hoppas ni kommer vara med och svamla och inte bara läsa;)