Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 11:27Välkomna alla nya!
Välkomna alla nya!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 12:41Hej alla!
Jag är 29år ännu,, 30år om två veckor.. aaargh!
Jag är singel sedan 13 December iår du min fru berättade för mig att hon hade träffat en annan som hon ville fortsätta att träffa. Jag har två underbara killar på 3 och 5 som jag får rå om alldel
Hej alla!
Jag är 29år ännu,, 30år om två veckor.. aaargh!
Jag är singel sedan 13 December iår du min fru berättade för mig att hon hade träffat en annan som hon ville fortsätta att träffa. Jag har två underbara killar på 3 och 5 som jag får rå om alldel
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 12:42Välkommen Björn! Det verkar som vi är kollegor du och jag. För jag gissar du jobbar på BV?
Välkommen Björn! Det verkar som vi är kollegor du och jag. För jag gissar du jobbar på BV?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 12:45Välkommen Björn! Tråkigt att höra om din separation. Här är du inte ensam - på gott och ont ibland! Hoppas att du kommer att trivas.
Välkommen Björn! Tråkigt att höra om din separation. Här är du inte ensam - på gott och ont ibland! Hoppas att du kommer att trivas.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 12:48Björn: Fy fan (förlåt min dåliga svenska) vad tufft det måste varit (är?) för dig. Hoppas det blir bättre och att du ändå mår bra/okej.
Hoppas du kommer trivas med oss knäppisar här i singelforumet 😀
Björn: Fy fan (förlåt min dåliga svenska) vad tufft det måste varit (är?) för dig. Hoppas det blir bättre och att du ändå mår bra/okej.
Hoppas du kommer trivas med oss knäppisar här i singelforumet 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 12:57Välkommen Björn.
Välkommen Björn.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 12:59*dagisfröken hytter med fingret* Nu ska "barnen" sköta sig o inte skylla på de nya här inte... el hur Tobias !?!?! 😉
*dagisfröken hytter med fingret* Nu ska "barnen" sköta sig o inte skylla på de nya här inte... el hur Tobias !?!?! 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:04Jag håller med dig Sabina...;)
Jag håller med dig Sabina...;)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:07Förresten Björn, när är din födelsedag? (mer exakt alltså) Jag fyller den 26:e! 😀
Förresten Björn, när är din födelsedag? (mer exakt alltså) Jag fyller den 26:e! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:19Vänta nu, vänta nu, vänta nu?
En snygging.. i bra ålder.. och.. bor nästgårds?!?
*svimmar av chocken*Eller.. jag menar...
Hej och välkommen, Björn! 🙂(eller för att citera HåkanBråkan: Jorååassåserrusåatteeh)
(H)
Vänta nu, vänta nu, vänta nu?
En snygging.. i bra ålder.. och.. bor nästgårds?!?
*svimmar av chocken*
Eller.. jag menar...
Hej och välkommen, Björn! 🙂
(eller för att citera HåkanBråkan: Jorååassåserrusåatteeh)
(H)