Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:06Hej Tobias!
Hej Tobias!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:20Sofie,
nähä!
*plutar med underläppen*
jag är i n g e t barn, jag är stor...😉
Hej Tobias, förresten 😀
Sofie,
nähä!
*plutar med underläppen*
jag är i n g e t barn, jag är stor...
😉
Hej Tobias, förresten 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:24Håkan: Men syskon kivas ju ungefär så som vi gör här... Fast vi kan ju vara vuxna barn här... Eller jag menar barnsliga vuxna!
Håkan: Men syskon kivas ju ungefär så som vi gör här... Fast vi kan ju vara vuxna barn här... Eller jag menar barnsliga vuxna!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:27Du är ju minst av alla Håkanbråkan! *kastar en köttbulle på*
Du är ju minst av alla Håkanbråkan! *kastar en köttbulle på*
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:36*yey* MATKRIIIIIG! (H:)
*slänger en stor sked med ketchup på Håkanbråkan och ger honom sedan hår av spagetti*
*yey* MATKRIIIIIG! (H:)
*slänger en stor sked med ketchup på Håkanbråkan och ger honom sedan hår av spagetti*
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:37Håkan: Du får inte stoppa köttbullar i näsan nu bara 🙂
Håkan: Du får inte stoppa köttbullar i näsan nu bara 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:38Luuuuuucas: Sofie kastade ketchup så min tröja blev helt prickig!
Luuuuuucas: Sofie kastade ketchup så min tröja blev helt prickig!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:40*flinar men ser helt änglalik ut när Lucas får syn på mig*
EDIT:
Lucas: Jag skulle aaaaldrig kasta ketchup! *tindrar med ögonen och ser sockersöt ut*
*flinar men ser helt änglalik ut när Lucas får syn på mig*
EDIT:
Lucas: Jag skulle aaaaldrig kasta ketchup! *tindrar med ögonen och ser sockersöt ut*
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:43Mitt fel??? :@
Jag är ju ny i familjen...och håller mig på min kant...;)
Mitt fel??? :@
Jag är ju ny i familjen...och håller mig på min kant...;)
Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2010, 16:45Väldigt vad mycket våld det blev senaste tiden...
Väldigt vad mycket våld det blev senaste tiden...