Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:40ja, vad vill du göra med en cykel och mig? (H:)
ja, vad vill du göra med en cykel och mig? (H:)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:44hmm.....ta av sadeln, trycka ner dej på stången och göra dej till en stockholmsk "nicker" docka on wheels !!!!
hmm.....ta av sadeln, trycka ner dej på stången och göra dej till en stockholmsk "nicker" docka on wheels !!!!
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:46hm... jag ska inte ha cykelbyxor på mig va?
hm... jag ska inte ha cykelbyxor på mig va?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:49iiiiuuuu, skaffa ett eget rum hörrni!!!
😉
iiiiuuuu, skaffa ett eget rum hörrni!!!
😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:50nope...bara av med cykelblöjan!
nope...bara av med cykelblöjan!
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:52Håkan, har du dreglat ned tangentbordet?
Håkan, har du dreglat ned tangentbordet?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:23Hmm...ska man berätta vem man oxå...;)
Jaja...ny här på FB(trodde FB betydde Facebook men ack vad fel man kan ha;) )
33 år(snart) 183 cm och 75-80 kg lätt.
Bor i solstaden Karlstad men håller på att röra mig söder ut mot Åmål...Tränar relativt regelbu
Hmm...ska man berätta vem man oxå...;)
Jaja...ny här på FB(trodde FB betydde Facebook men ack vad fel man kan ha;) )
33 år(snart) 183 cm och 75-80 kg lätt.
Bor i solstaden Karlstad men håller på att röra mig söder ut mot Åmål...
Tränar relativt regelbu
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:29Välkommen in i gemenskapen Tobias 🙂
Välkommen in i gemenskapen Tobias 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:33Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 14:59Ja, välkommen! Här i singelforumet är det lagom trångt, varmt, mysigt och buffligt... Ungefär som runt ett köksbord i en familj med hungriga barn!
EDIT: I en familj med MASSOR av hungriga barn alltså...
Ja, välkommen! Här i singelforumet är det lagom trångt, varmt, mysigt och buffligt... Ungefär som runt ett köksbord i en familj med hungriga barn!
EDIT: I en familj med MASSOR av hungriga barn alltså...