Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:30ähum, Bruse, du såg att hon skrev spinning på förra sidan?
ähum, Bruse, du såg att hon skrev spinning på förra sidan?
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 09:31Ska hon köpa en mtb för att köra spinning? Förvirrad igen...
Ska hon köpa en mtb för att köra spinning? Förvirrad igen...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:59Lugn och fin nu Bruse! Jag kör spinning nu men vill testa mtb när våren kommer.....allt ordnar sej ska du se!
Lugn och fin nu Bruse! Jag kör spinning nu men vill testa mtb när våren kommer.....allt ordnar sej ska du se!
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 10:01Jag är lugn, men Håkan förvirrar mig. Dumma Håkan!
Jag är lugn, men Håkan förvirrar mig. Dumma Håkan!
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:02nope, men hon skrev
"Haha, tack Bruse! Smiley
Måste dock göra dej besviken.....det närmsta vintercykling jag kommer är spinning! (svor jag nu?)"och sånt brukar ju i n t e falla i god jord hos er cuckelister på riktigt ... ?
nope, men hon skrev
"Haha, tack Bruse! Smiley
Måste dock göra dej besviken.....det närmsta vintercykling jag kommer är spinning! (svor jag nu?)"
och sånt brukar ju i n t e falla i god jord hos er cuckelister på riktigt ... ?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:07Håkan kör du nån uppviglig här nu eller?! 😉
Håkan kör du nån uppviglig här nu eller?! 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:50va, vem? Jag? Nääää, inte då *ler oskyldigt*
😉
va, vem? Jag? Nääää, inte då *ler oskyldigt*
😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:36jaha...cykel här oxå!
jaha...cykel här oxå!
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 13:40Ska jag känna mig skyldig nu Michelle?
Ska jag känna mig skyldig nu Michelle?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:47absolut 😉
absolut 😉