Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Andreas: Det är dina inställningar som gäller. Jag har valt en radie på 100km för vad som ska klassas som "nära".

Haha, tack Bruse! (L)
Måste dock göra dej besviken.....det närmsta vintercykling jag kommer är spinning! (svor jag nu?) Är lite intresserad av att börja med mtb, har inte hunnit sätta mej in i vad som krävs för cykel till det....

Anders: Avstånd är rela

Tja, det är enkelt. Ska du cykla mtb behöver du en mtb. Hoppla!

F*N vad Bruse är klok!

Du anar inte.

Jo Bruse så långt var jag också med.....men så är det ju det där med budget......

Hur mycket har du råd med? Köp för det. Men räkna med att du får cykel efter vad du betalar.

Det får bli en bättre beg cykel, för en dotter fyller myndig samt tar studenten och den andra fyller 20, så pengarna kommer att rulla ändå ! Ska ju prova om det är kul till att börja med.....ÄR det kul?! 😉

Nej, det är inte alls kul. Det är dretkul! Jag garvar varje gång jag vurpar och nåt dyrt går sönder.

MTB bör man inte köpa beg, de slits för mycket jämför med en räcer. Men köp inte för billig skit heller. Du får räkna med 8000 för en hyfsad (min kostade

Jeanette:
Tja, skall man organisera något är det ju inte så farligt... men för randomträningssällskap är det rätt långt.