Quote from ellen olsson on 8 March 2010, 19:28Andreas: Det är dina inställningar som gäller. Jag har valt en radie på 100km för vad som ska klassas som "nära".
Andreas: Det är dina inställningar som gäller. Jag har valt en radie på 100km för vad som ska klassas som "nära".
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:43Haha, tack Bruse! (L)
Måste dock göra dej besviken.....det närmsta vintercykling jag kommer är spinning! (svor jag nu?) Är lite intresserad av att börja med mtb, har inte hunnit sätta mej in i vad som krävs för cykel till det....Anders: Avstånd är rela
Haha, tack Bruse! (L)
Måste dock göra dej besviken.....det närmsta vintercykling jag kommer är spinning! (svor jag nu?) Är lite intresserad av att börja med mtb, har inte hunnit sätta mej in i vad som krävs för cykel till det....
Anders: Avstånd är rela
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 19:52Tja, det är enkelt. Ska du cykla mtb behöver du en mtb. Hoppla!
Tja, det är enkelt. Ska du cykla mtb behöver du en mtb. Hoppla!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:04F*N vad Bruse är klok!
F*N vad Bruse är klok!
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 20:20Du anar inte.
Du anar inte.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:24Jo Bruse så långt var jag också med.....men så är det ju det där med budget......
Jo Bruse så långt var jag också med.....men så är det ju det där med budget......
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 20:25Hur mycket har du råd med? Köp för det. Men räkna med att du får cykel efter vad du betalar.
Hur mycket har du råd med? Köp för det. Men räkna med att du får cykel efter vad du betalar.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:34Det får bli en bättre beg cykel, för en dotter fyller myndig samt tar studenten och den andra fyller 20, så pengarna kommer att rulla ändå ! Ska ju prova om det är kul till att börja med.....ÄR det kul?! 😉
Det får bli en bättre beg cykel, för en dotter fyller myndig samt tar studenten och den andra fyller 20, så pengarna kommer att rulla ändå ! Ska ju prova om det är kul till att börja med.....ÄR det kul?! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 20:38Nej, det är inte alls kul. Det är dretkul! Jag garvar varje gång jag vurpar och nåt dyrt går sönder.
MTB bör man inte köpa beg, de slits för mycket jämför med en räcer. Men köp inte för billig skit heller. Du får räkna med 8000 för en hyfsad (min kostade
Nej, det är inte alls kul. Det är dretkul! Jag garvar varje gång jag vurpar och nåt dyrt går sönder.
MTB bör man inte köpa beg, de slits för mycket jämför med en räcer. Men köp inte för billig skit heller. Du får räkna med 8000 för en hyfsad (min kostade
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 21:10Jeanette:
Tja, skall man organisera något är det ju inte så farligt... men för randomträningssällskap är det rätt långt.
Jeanette:
Tja, skall man organisera något är det ju inte så farligt... men för randomträningssällskap är det rätt långt.