Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:27Håkan: vill jag veta hur du vet det.......? 😉
Håkan: vill jag veta hur du vet det.......? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 11:27Håkan, berätta om bubbelpoolen!
Håkan, berätta om bubbelpoolen!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:28har jag presenterat mig kanske? minnst inte, mina motstånd är lite frusna 😀
nå, 107 år gammal ursprungligen kommen från Hälsingborg, numera boende i Sörmland!!! här är et härligt!!!! (H:)
är för öppna förhållanden och tar kraften från ovan, älskar alla
har jag presenterat mig kanske? minnst inte, mina motstånd är lite frusna 😀
nå, 107 år gammal ursprungligen kommen från Hälsingborg, numera boende i Sörmland!!! här är et härligt!!!! (H:)
är för öppna förhållanden och tar kraften från ovan, älskar alla
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:11Jeanette,
njaaa, det verkar som att din fantasi kan fylla i den luckan ganska bra på egen hand 😉Bruse,
ssscchhh, vi skulle ju inte prata om det där sa vi...
Jeanette,
njaaa, det verkar som att din fantasi kan fylla i den luckan ganska bra på egen hand 😉
Bruse,
ssscchhh, vi skulle ju inte prata om det där sa vi...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:28Nepp, jag kan inte föreställa mej vad ni två har för er.......outforskat territorium!
Nepp, jag kan inte föreställa mej vad ni två har för er.......outforskat territorium!
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 14:39Vi brukar träffas i provhytten på Cykelcity...
Vi brukar träffas i provhytten på Cykelcity...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:57ups, det blev visst en dubbel...
ups, det blev visst en dubbel...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:57antingen bubbelpoolen på Centralbadet eller på Cykelcity som sagt.
Du genslade en vacker sak sist vi möttes, Burse, men det blev inget av om jag förstod det hela rätt?
antingen bubbelpoolen på Centralbadet eller på Cykelcity som sagt.
Du genslade en vacker sak sist vi möttes, Burse, men det blev inget av om jag förstod det hela rätt?
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 15:00Nej, hon var för mjuk och tung, ville ha en mer nätt, styv och smidig grej mellan benen. Det är hastigheten det hänger på, inte vikten.
Nej, hon var för mjuk och tung, ville ha en mer nätt, styv och smidig grej mellan benen. Det är hastigheten det hänger på, inte vikten.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 15:05Inte lätt att ge efter för böjelser om föremålet är stelt........
Edit: Jag veeeet min humor är som den är......:)
Inte lätt att ge efter för böjelser om föremålet är stelt........
Edit: Jag veeeet min humor är som den är......:)