Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 23:02Yo, här är jag! Med stora lungor, gott hjärta och förvirrad hjärna.
Sextitalist från Småland som flyttat över gränsen till Folkungarnas landskap. Har fuskat med det mesta i sportväg, men föredrar konditionsträning av olika slag. Klättrar dock bara på väg
Yo, här är jag! Med stora lungor, gott hjärta och förvirrad hjärna.
Sextitalist från Småland som flyttat över gränsen till Folkungarnas landskap. Har fuskat med det mesta i sportväg, men föredrar konditionsträning av olika slag. Klättrar dock bara på väg
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 23:18Välkommen Bengt!
Välkommen Bengt!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:55Welcome... hoppas du får en fin måndag!
Welcome... hoppas du får en fin måndag!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:28Jaha, kanske dags för mej att ge sej till känna då……42-årig västgötska, 163 cm kort. Singel sen årsskiftet och har väl tack var det kommit igång ganska bra med min träning. Har mentalt levt kvar på gamla meriter och inbillat mej att jag varit i toppform,
Jaha, kanske dags för mej att ge sej till känna då……42-årig västgötska, 163 cm kort. Singel sen årsskiftet och har väl tack var det kommit igång ganska bra med min träning. Har mentalt levt kvar på gamla meriter och inbillat mej att jag varit i toppform,
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 08:47Välkomna Bengt och Jeanette!
Välkomna Bengt och Jeanette!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 09:11Tack Bruse! Har följt singeltrådarna här ett tag och ni verkar vara ett gôtt gäng här inne!! 🙂
Tack Bruse! Har följt singeltrådarna här ett tag och ni verkar vara ett gôtt gäng här inne!! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 09:41Ett gôrgôtt gäng, särskilt jag.
Ett gôrgôtt gäng, särskilt jag.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:57Då kör vi så det ryker....(H)
Jag är en långhårig sak på 40 år(Men fyller 30 varje år)...164 cm i strumplästen, som inte alltid är till min fördel då många saker inte finns i barnhöjd.
Singel sedan 4 år med en pms lliknande monster på 6,5 år (trotsålder),
Då kör vi så det ryker....(H)
Jag är en långhårig sak på 40 år(Men fyller 30 varje år)...164 cm i strumplästen, som inte alltid är till min fördel då många saker inte finns i barnhöjd.
Singel sedan 4 år med en pms lliknande monster på 6,5 år (trotsålder),
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:08jupp, alla Brusarna är väldigt gôttgôttiga ...
jupp, alla Brusarna är väldigt gôttgôttiga ...
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 11:15Lyssna på Hålkan nu flickor, han vet alltid bäst.
Lyssna på Hålkan nu flickor, han vet alltid bäst.