Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Haha, tror faktiskt det räcker med en portion när jag lagat mat men ska inte störa mitt i sporten så hittar på nåt annat under tiden 😉

Här kommer jag! 🙂

Precis 30 år fyllda. Ja el precis och precis är det väl inte längre (decemberbarn) men hyfsat nyss. Började träna "på allvar" för llite mer än ett år sedan och har fortfarande inte gett upp. Det är bra ska ni veta, hatar nämligen att s

Hej Jenni.

Hej Anders och Jenni! 🙂

Anders: sporthoj som i med motor? (H:)

Det är väl ingen sport. 😉

Fredrik: då har du aldrig suttit på en MC. Den tar sig inte runt kurvan av sig själv inte! 😉
(Och har man 500 cc, men kör med >1000 cc:ar så är det ett jävla jobb att hålla med!)

Hellu Anna,

ja sporthoj som är i MC 😉

Har iofs ingen i skrivande stund men kört väldigt aktivt med sporthoj sedan 1998 men trappat ner lite senaste tiden pga tragiska olyckor i bekantskapskretsen.

Kanske ska lägga upp lite bilder under min profil. S

Olyckor är tyvärr något man inte kommer ifrån. Och som man ser rätt många av när man är ute och kör. Jag förstår att du lugnat ner dig lite om det har hänt nära inpå!

Bilder är alltid välkomna! 😉

Anna, nu har jag lagt upp lite hojbilder i min blogg här på sidan. Kör du själv MC eller är du bara intresserad av hojar?

Jag kör själv, en Suzuki GS 500. Nybörjarvänlig och lättunderhållen. Det kliar i fingrarna efter en Suzuki SV. Eller Bandit..... Någon som ill sponsra mig?? 😉

Edit: men oj vad dåligt jag skriver. Fingrarna verkar ha glömt hur man stavar...