Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tur att det finns nån tråd där man kan halka ur ämnet. 🙂

Ok, här kommer min presentation 🙂

Är en lugn, händig och trygg 35-årig kille som bor i hus i Tumba. Jobbar inom IT både på ordinarie jobbet och med egna firman så det blir en del datortid tyvärr.

När det gäller intressen så gillar jag det allra mesta.

Welcome!

Hmmm...låt oss se. Är aktiv själv...men gillar dock sport på tv när jag har tid och det gäller då större events som os eller vm. Då är friidrott nice och isdans..

Hej Anders.

Anders, jag tänkte föreslå en fika på stan men så kom jag på att det inte går eftersom jag är fullt upptagen med att kolla på OS på tv. Och snart börjar Allsvenskan.... 😉

Tack för välkomnandet även om jag hoppas på att lämna den här gruppen framöver 😉

Johanna, det är lugnt... fika med kompisarna du så kan jag jobba eller laga middag medan du gluttar på sporten 😉

Anders, är det ok om jag äter middagen du har lagat framför tv:n? Det är så trist att missa alla mål. (Inte matmålen alltså utan fotbollsmålen)

Det är lugna puckar, bara jag inte blir tvingad att se det hela 😉 Fast iofs... tom jag kan se någon match för att vara social även om det inte är min favvosysselsättning.

Anders, du kan ju inte sitta bredvid och försöka vara social när jag kollar på sport. Ut i köket och laga mer mat!