Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

välkomna anders och Jenni:-)

SV:n är en bra och smidig nybörjarhoj som många tjejer gillar. Banditen är lite klumpigare tyvärr, iallafall om man ger sig på den större av dem. Den lilla har jag inte testat tyvärr.

Emelie, tack för välkomnandet 😀 Såg att du höll till nere i Halmstad

Guud vad coolt att köra på bakhjulet sådär bland övrig trafik. Jag är grymt imponerad. (H)

Bruse, jag har gjort en del dumma saker i mitt liv och har som sagt lugnat ner mig lite på senare tid. Fast iofs... bakhjulsåka är oftast säkrare än det ser ut. Det är faktiskt bra mycket större risk att något händer ute på kurviga vägar bland bilar, träd

jovisst är Halmstad fint, men jag smiter på sommaren då påker jag hem-hem 🙂

Jag tror nog Anders du har full kontroll, men det är inte säkert de andra i trafiken vet, och blir rädda och nervösa, och orsakar en olycka bara därför.

Visst kan saker hända, ingen är helt säker i trafiken men om man jämför olycksstatistiken så har jag sett 2st bakhjulsrelaterade olyckor (utan allvarligare skador och ingen utomstående inblandad) under ca 10 års aktivt körande. När det gäller olyckor på k

Träd är dumma, de borde utrotas.

Är man med i leken får man leken tåla även om det är tragiskt när människor avlider.

187, 82, ser ok ut.
singel och vill att det förblir så