Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:50Vet ni vad de kallar spårvagnen i Göteborg?!!!
Kalavagnen! 🙂
Gammalt kul skämt som legat till sig på lager, en så kallad SKF. 😀
Vet ni vad de kallar spårvagnen i Göteborg?!!!
Kalavagnen! 🙂
Gammalt kul skämt som legat till sig på lager, en så kallad SKF. 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:52😀 bra där Spåris
😀 bra där Spåris
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 18:53Helt rätt nivå HSS (t+)
man ska inte sluta vitsa, då kan det börja lukta skämt
Helt rätt nivå HSS (t+)
man ska inte sluta vitsa, då kan det börja lukta skämt
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 19:38Välkommen!
Jag har (också) bott i Änglarnas stad och det är inte utan att man längtar tillbaka ibland.
Välkommen!
Jag har (också) bott i Änglarnas stad och det är inte utan att man längtar tillbaka ibland.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:06välkommen Erik och ja som de andra redan lärt dig så är det bara att tjöta på 🙂
välkommen Erik och ja som de andra redan lärt dig så är det bara att tjöta på 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:14Känner mig varmt välkommen här 🙂
Tackar 😉
Känner mig varmt välkommen här 🙂
Tackar 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:16Instämmer och säger välkommen till alla nya. Är det vår i luften eller är det bara som jag får för mig när det känns som att det är många nya singlar som kryper fram ifrån idet :-).
Instämmer och säger välkommen till alla nya. Är det vår i luften eller är det bara som jag får för mig när det känns som att det är många nya singlar som kryper fram ifrån idet :-).
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:17Vi poppar upp ur marken som tussilago!
Vi poppar upp ur marken som tussilago!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:21Jag har i alla fall vaknat ur vinter-idét nu 😀
Jag har i alla fall vaknat ur vinter-idét nu 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:22De kommer nog fram nu när snötäcket börjar smälta undan. 😉
Välkomna in i den roliga delen av FB...
De kommer nog fram nu när snötäcket börjar smälta undan. 😉
Välkomna in i den roliga delen av FB...