Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:03Vilket jag är fortfarande, tack så mycket 🙂
Vilket jag är fortfarande, tack så mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:04Jo: Passa dig för bägge 2...ja...och alla andra oxå för den delen...utom mig då...jag är inte så farlig som jag ser ut...har fullt med att träna...och varit singel så länge att jag blivit ytterst bekväm med det...;)
Välkommen:-)
Jo: Passa dig för bägge 2...ja...och alla andra oxå för den delen...utom mig då...jag är inte så farlig som jag ser ut...har fullt med att träna...och varit singel så länge att jag blivit ytterst bekväm med det...;)
Välkommen:-)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:09Haha... passa mig för alla, vad har jag då här att göra??? Tror ni bara försöker göra ett coolt första intryck även om ni egentligen är så snälla så 😉
Haha... passa mig för alla, vad har jag då här att göra??? Tror ni bara försöker göra ett coolt första intryck även om ni egentligen är så snälla så 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:10yayy...västkusten (hv)
yayy...västkusten (hv)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:10damn, där slog du huvudet på spiken Jo
damn, där slog du huvudet på spiken Jo
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:14Visste jag väl:-) Det här forumet är alldeles för bra distraktion från att plugga anatomi...
Visste jag väl:-) Det här forumet är alldeles för bra distraktion från att plugga anatomi...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:15Attans oxå...;)
Attans oxå...;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:18jepp, ni får passa er... jag är inte så dum som jag ser ut;)
jepp, ni får passa er... jag är inte så dum som jag ser ut;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:19du var väl bara halvblond? ;;)
du var väl bara halvblond? ;;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:20Hahaha... nåt sånt ja
Hahaha... nåt sånt ja