Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:43Jenny: Javisst tusan. Du ville ju behöva en stege.. *flinar*
Själv är jag inte så kinkig med längd alls, men föredrar att slippa stå på tå.
Jenny: Javisst tusan. Du ville ju behöva en stege.. *flinar*
Själv är jag inte så kinkig med längd alls, men föredrar att slippa stå på tå.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:47Du måste gilla utmaningen, Jess... Fast jag har upptäckt att det faktiskt inte är fy skam att kunna dansa tillsammans utan att de behöver bära en omkring... 😉
Du måste gilla utmaningen, Jess... Fast jag har upptäckt att det faktiskt inte är fy skam att kunna dansa tillsammans utan att de behöver bära en omkring... 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:49Jag är en 1,83 hjärtat mitt... 😉
Jag är en 1,83 hjärtat mitt... 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:50*pfui!* Där hade du tur, Mats! 😉
*pfui!* Där hade du tur, Mats! 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:52Jenny: Eller var det jag som hade det? *försöker flina lite föör brett, men det stelnar lite när jag tänker på vart tusan den där karln bor egentligen* (H)
Jenny: Eller var det jag som hade det? *försöker flina lite föör brett, men det stelnar lite när jag tänker på vart tusan den där karln bor egentligen* (H)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:53Nenej... 183-arna ingår i min grupp!
Nenej... 183-arna ingår i min grupp!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:57Så sött att ni har delat upp världen...
Så sött att ni har delat upp världen...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:58Ehm, nej Jenny. Se själv vad du skrev:
"Jag vill minnas att vi delade upp karlarna så jag fick dem ÖVER 1,83"
Men jag kan återkomma i frågan när jag hittat någon som är tillräckligt intressant för att mäta.. eller.. ehm.. *host, harkel*
..och Mats. Mis
Ehm, nej Jenny. Se själv vad du skrev:
"Jag vill minnas att vi delade upp karlarna så jag fick dem ÖVER 1,83"
Men jag kan återkomma i frågan när jag hittat någon som är tillräckligt intressant för att mäta.. eller.. ehm.. *host, harkel*
..och Mats. Mis
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 16:59Ja, är det inte väldigt ödmjukt? 😉 Nä, men det fanns en kontext till det här en gång i tiden, men jag orkar knappast leta upp den NU... Det var så länge sedan! Let bygones be bygones. (H)
Ja, är det inte väldigt ödmjukt? 😉 Nä, men det fanns en kontext till det här en gång i tiden, men jag orkar knappast leta upp den NU... Det var så länge sedan! Let bygones be bygones. (H)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 17:00Helt rätt Andreas: Vi är inte BARA ödmjuka (som Jenny så påpassligt skrev nyss) utan vi är SÖTA också. 😀
Helt rätt Andreas: Vi är inte BARA ödmjuka (som Jenny så påpassligt skrev nyss) utan vi är SÖTA också. 😀