Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Michelle: dig? 😉

Skrattar glatt, ni är för sköna tjejer!:D
Björn- Misströsta inte, jag har kommit över det där med lammkött för länge sen 😉 hukar mig för en flygande höger!
och har han dessutom barn så Herre Gud det är bara att blinka hejdlöst med fransarna (H:)
Säger

Vääänta nu... Att Jessie har räknat bort mig på grund av en sån liten petitess som avstånd är jag ju redan medveten om (trots att jag är i rätt lammköttsåldersgrupp och allt ;))... Men ska mitt hjärta dumpa mig så där nu också? Om jag skaffar inlägg till

Mats: Ja, alltså, egentligen menade jag FRÅN 1.83, men jag skrev ju fel! Tänk så tokigt det kan bli! 😉 (vi får träffas i smyg... Fast Shhhh!) 😉

Kenny: Du har inget minus för att kalla mig lammkött 🙂 Ser inget negativt i det. Så inget klavertramp har jag märkt på dig. Fortsätt kalla mig lammkött du det är ok 🙂 Hittar nästan lite bekräftelse i det oxå, fast du inte verkar äta just lammkött. 😉

*

Men Mats, du kan flytta till sthlm o bli min klätterkille! (H:) Då kan vi ju även utnyttja varandras kroppar när singellivet blir outhärdligt... (H)

*Ler fånigt och snett åt en blinkande Yvonne.* (Undrar vad hon fått i ögat, hon verkar gå någon sorts krabbgång hitåt. Undrar om hon vill att jag skall hjälpa henne med att peta skräp i ögat.)

Jo, det här lammköttet:

BILD:http://www.ica.se/img_archive/egna_kampanjer/sv_ravaror_lamm_jan09.jpg

äter jag gärna (tillagat ;))! (H:)

Nä, nu ska jag ge mig iväg på en liten löptur i stället för att säga dumheter.

Björn, gör mig en tjänst: var snäll m

meneee... vad hände med mogen ungdom då? Grå tinningarnas charm och bla bla bla ... betyder allt det här tjatet om lammkött och storlek att vi 37-åringar på 178cm är chanslösa i sammanhanget ... trots att jag är väldigt söt och har väääärldens sexigate di

Har fått lära mig av en kollega att den manliga motsvarihheten till lammkött (som enligt honom bara kan benämnas på tjejer) är laxmackor. Och laxmackor är ju inte fel;)