Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:42jag är 182, vem skall jag infinna mig hos?
jag är 182, vem skall jag infinna mig hos?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:44Jag har nog inga direkt längdpreferenser...men får jag önska så vill jag nog att herrn i fråga ska vara längre än mig så jag slipper slänga mig som en jättekvinna. Det är i och för sig inte så svårt ordnat eftersom jag bara är ynka 165 cm. 😀
Jag har nog inga direkt längdpreferenser...men får jag önska så vill jag nog att herrn i fråga ska vara längre än mig så jag slipper slänga mig som en jättekvinna. Det är i och för sig inte så svårt ordnat eftersom jag bara är ynka 165 cm. 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:44Lucas: Du tillhör Jessies flock. 😉
Lucas: Du tillhör Jessies flock. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:45och tydligen elins 🙂
och tydligen elins 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:47Jag hoppade över lammjärparna och tog schnitzeln istället.
Jag är 186 och skulle nog som omväxling företrädesvis vilja träffa någon som var typ 175 åtminstone. Det ÄR roligare att hångla med någon som är någotsånär samma längd. Vart lämnar det mig?
Men
Jag hoppade över lammjärparna och tog schnitzeln istället.
Jag är 186 och skulle nog som omväxling företrädesvis vilja träffa någon som var typ 175 åtminstone. Det ÄR roligare att hångla med någon som är någotsånär samma längd. Vart lämnar det mig?
Men
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:47Eller Emelies om hon inte är längre än 182.
Eller Emelies om hon inte är längre än 182.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:48Eftersom du öppet dissar mig Fredrik, får du vara i din egen jävla flock! 😉
Eftersom du öppet dissar mig Fredrik, får du vara i din egen jävla flock! 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:48Min förr förra tjej var 152, till mina 182. Gick alldeles utmärkt att hångla ändå.
Edit: jag passar alla utom Känny, på två saker, jag är lammkött och en cemtimeter för kort. 🙂
Min förr förra tjej var 152, till mina 182. Gick alldeles utmärkt att hångla ändå.
Edit: jag passar alla utom Känny, på två saker, jag är lammkött och en cemtimeter för kort. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:48Det är väl bara om det ska hånglas ståendes under längre tid som det kan bli lite jobbigt. 😀
Det är väl bara om det ska hånglas ståendes under längre tid som det kan bli lite jobbigt. 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:49Mitt ex är 161,2 cm. Komma två var skitviktigt... 😉
Mitt ex är 161,2 cm. Komma två var skitviktigt... 😉