Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:57men... jag är faktiskt inte ute efter en hel flock heller;)
men... jag är faktiskt inte ute efter en hel flock heller;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:58okej nu tycker jag det börjar bli lite jobbigt. Vill HÅNGLA NU!!!!
okej nu tycker jag det börjar bli lite jobbigt. Vill HÅNGLA NU!!!!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:59Håller lite med anders.. att längden igentligen inte spelar nån större roll... den jag har intresse för nu är ca 2 cm kortare än mig.. nått nytt för mig kan jag säga.. har alltdid tykt att tunt 180 är lagom..
Håller lite med anders.. att längden igentligen inte spelar nån större roll... den jag har intresse för nu är ca 2 cm kortare än mig.. nått nytt för mig kan jag säga.. har alltdid tykt att tunt 180 är lagom..
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:59För min del räcker det faktiskt med en tjej, hoppas det är ok!?! 😉
För min del räcker det faktiskt med en tjej, hoppas det är ok!?! 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:00Anders: Bra inställning!
Anders: Bra inställning!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:01kan man undra mats.....
kan man undra mats.....
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:01björn: får man blommor o choklad även om man nite var med i diskutionen fårn början 😉
björn: får man blommor o choklad även om man nite var med i diskutionen fårn början 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:03Sabina: Absolut slå dig ned i TV soffan och smaska praliner ur min Alladin ask och titta på min debut av House som preis har börjat.
Sabina: Absolut slå dig ned i TV soffan och smaska praliner ur min Alladin ask och titta på min debut av House som preis har börjat.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:04Björn: tack... då slipper man känna sig utanför 😉
Björn: tack... då slipper man känna sig utanför 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:08Jepp, här har vi längdpreferenser. 1,65 är jag själv, men eftersom jag gillar höga, höga klackar och gärna vill kunna titta upp på killen även när jag blir så där 10-12 cm högre så är nog 1.80 "minimikravet" 😉
Jepp, här har vi längdpreferenser. 1,65 är jag själv, men eftersom jag gillar höga, höga klackar och gärna vill kunna titta upp på killen även när jag blir så där 10-12 cm högre så är nog 1.80 "minimikravet" 😉