Quote from Fredric Lagerström on 4 April 2010, 11:46Nice!
Nice!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:57Oh ja. *muttrar*
Oh ja. *muttrar*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:11Anna, du skall inte muttra utan glädjas 😀
Anna, du skall inte muttra utan glädjas 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:12Nä fy f-n Lucas, någon stil och måtta får det faktiskt vara. Det är faktiskt respektlöst beteende!
Nä fy f-n Lucas, någon stil och måtta får det faktiskt vara. Det är faktiskt respektlöst beteende!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:13Det beror ju självklart på hur mycket man ylar ja.
Det beror ju självklart på hur mycket man ylar ja.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:23Åh, jag skulle älska att vara mer respektlös ;).
Åh, jag skulle älska att vara mer respektlös ;).
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:23Haha, hur menar du nu Fredrik?
Haha, hur menar du nu Fredrik?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:26Egentligen att jag nog faktiskt gott skulle kunna vara lite mer respektlös utan att det gör något tror jag.
Egentligen att jag nog faktiskt gott skulle kunna vara lite mer respektlös utan att det gör något tror jag.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 13:28Ja, men det kan vara lite trevligt. Gentlemen är ibland också överskattade faktiskt (t+)
Ja, men det kan vara lite trevligt. Gentlemen är ibland också överskattade faktiskt (t+)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 15:21Snälla pojkar kysser sällan farliga flickor....som jag brukar säga
Snälla pojkar kysser sällan farliga flickor....som jag brukar säga