Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:01njaha Håkan du tänker så, ja kan fungera 🙂
Tack Anna ser att mina ögon ser lite konstiga ut ser liksom ut som om jag stirrar väldigt mycket tror jag skall byta snart igen 😀
njaha Håkan du tänker så, ja kan fungera 🙂
Tack Anna ser att mina ögon ser lite konstiga ut ser liksom ut som om jag stirrar väldigt mycket tror jag skall byta snart igen 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:04Emelie: Gäller väl bara att klicka dit så många smileys som möjligt? 🙂
Emelie: Gäller väl bara att klicka dit så många smileys som möjligt? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:07Håkan: you got it! BILD:http://lh6.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S1NmDru0cmI/AAAAAAAABvY/UmFt_ZMRs-Y/smilie_blume1.gif
Håkan: you got it! BILD:http://lh6.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S1NmDru0cmI/AAAAAAAABvY/UmFt_ZMRs-Y/smilie_blume1.gif
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:18Anna: Vilken fin ros. Är den äkta eller i plast? 🙂
Anna: Vilken fin ros. Är den äkta eller i plast? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:19Jag levererar endast äkta vara! (sedan kan detta interpreteras som att det inte alltid håller i evigheter 😉 )
Jag levererar endast äkta vara! (sedan kan detta interpreteras som att det inte alltid håller i evigheter 😉 )
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:22Inget håller i evighet, inte ens plast. Man kan ju säga att inget håller i evigheten, men då skulle hoppet vara ute. 🙂
Inget håller i evighet, inte ens plast. Man kan ju säga att inget håller i evigheten, men då skulle hoppet vara ute. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 01:27Ändra evighet till livstid. För så länge håller iaf plast av hyfsad kvalitet... (H)
Ändra evighet till livstid. För så länge håller iaf plast av hyfsad kvalitet... (H)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:11166 olästa inlägg i presentationstråden och jag trodde att det var åtminstone 100 nya söta singlar som presenterade sig. Att jag aldrig lär mig...
166 olästa inlägg i presentationstråden och jag trodde att det var åtminstone 100 nya söta singlar som presenterade sig. Att jag aldrig lär mig...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:12Nä, det är hopplöst 😉
Nä, det är hopplöst 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:58A Anna har också bytat bild 🙂 nice:D
A Anna har också bytat bild 🙂 nice:D