Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:02Tackar tackar, inte sen på att acceptera erbjudandet 🙂
Tackar tackar, inte sen på att acceptera erbjudandet 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:02Richard: se där, en inbjudan. Jag stannar i min ringhörna. Och luktar på blommorna, eller så 😉
Richard: se där, en inbjudan. Jag stannar i min ringhörna. Och luktar på blommorna, eller så 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:02Mats: hur klar måste klartexten vara då?
Mats: hur klar måste klartexten vara då?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:03Som korvspad eller klarare.
Som korvspad eller klarare.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:04Det hjälper ju inte ju!
Det hjälper ju inte ju!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:04Anna, jag tror det hänger på felanvändning av smileys...och ha det fint bland blommorna i din hörna, den var ju så jäkla långt bort ändå 🙂
Anna, jag tror det hänger på felanvändning av smileys...och ha det fint bland blommorna i din hörna, den var ju så jäkla långt bort ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:05TACK Richard *pustar ut* 😉
TACK Richard *pustar ut* 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:55välokmmen ombord Håkan till vår fantastiska gemenskap, det är precis som JOhan skrev bara att knö sig in och får man ingen plats tar man sig plats (johan du har liksom hajat grejen;) )
välokmmen ombord Håkan till vår fantastiska gemenskap, det är precis som JOhan skrev bara att knö sig in och får man ingen plats tar man sig plats (johan du har liksom hajat grejen;) )
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:56Em, vilken fin bild! igen! 😉
Em, vilken fin bild! igen! 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:59Tack Emelie. Jag ska öva mig på att bli mer "Anna Ankaish" 🙂
Tack Emelie. Jag ska öva mig på att bli mer "Anna Ankaish" 🙂