Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:53*asg* åt både Mats och Richard.
*asg* åt både Mats och Richard.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:54Förresten Kenny, tackar för stödet så länge det varade 🙂
Förresten Kenny, tackar för stödet så länge det varade 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:55Richard: Va?! Vilket stöd? Nä, men du behöver ju ingen hjälp! Du är ju en stentuff fighter som sett annat i dina dagar... Herregud. Jag är övertygad om att du klarar tiodubbelt så många hyenor. 😉
Richard: Va?! Vilket stöd? Nä, men du behöver ju ingen hjälp! Du är ju en stentuff fighter som sett annat i dina dagar... Herregud. Jag är övertygad om att du klarar tiodubbelt så många hyenor. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:57Ok Richard det låter som du är ett kap som överlevt elddopet de andra singelbrudarna utsatt dej för! 😉
Bruse vad är dina referanser för ung...?
Ok Richard det låter som du är ett kap som överlevt elddopet de andra singelbrudarna utsatt dej för! 😉
Bruse vad är dina referanser för ung...?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:58Jeanette: Överlever?? Han ignorerar blint alla vedträn jag kastar iaf 😉
Jeanette: Överlever?? Han ignorerar blint alla vedträn jag kastar iaf 😉
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 23:5970 minus
70 minus
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:00Anna, dina vedträn ser jag som rena ömhetsbevis 😉
Anna, dina vedträn ser jag som rena ömhetsbevis 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:00Richard: Svårt för mig att motstå en kickboxare. Du är välkommen i min ringhörna! 🙂
Edit: lade till
Richard: Svårt för mig att motstå en kickboxare. Du är välkommen i min ringhörna! 🙂
Edit: lade till
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:01*suckar* hur f-n ska jag kommunicera med folk om man interpreterar det jag säger och inte tar mig ordagrant?! Någon med en läsning på problemet i bakfickan?
*suckar* hur f-n ska jag kommunicera med folk om man interpreterar det jag säger och inte tar mig ordagrant?! Någon med en läsning på problemet i bakfickan?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 00:02Klartext är alltid bra. 😉
Klartext är alltid bra. 😉