Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 23:45NOLL!!!
NOLL!!!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:47Anna, sedan ska du ju inte bry dig om mitt internetalterego. I verkliga livet är jag bara en glad, trevlig, lojal och snäll kille...med rätt torr humor med inslag av cynism och ironi...ärligt...
Anna, sedan ska du ju inte bry dig om mitt internetalterego. I verkliga livet är jag bara en glad, trevlig, lojal och snäll kille...med rätt torr humor med inslag av cynism och ironi...ärligt...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:48Det tror jag säkert på Richard. Och jag är inte snäll i verkliga livet heller 😉
Det tror jag säkert på Richard. Och jag är inte snäll i verkliga livet heller 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:49Anna är en riktig liten retsticka i verkliga livet. (H:)
Anna är en riktig liten retsticka i verkliga livet. (H:)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:50Haha, tror jag inte på, tror du är en softis egentligen som bara håller uppe tuff knutta-image 🙂
Knutta
Lammkött
Softis
Haha, tror jag inte på, tror du är en softis egentligen som bara håller uppe tuff knutta-image 🙂
Knutta
Lammkött
Softis
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:50Och vad vet DU om det Mats??
Och vad vet DU om det Mats??
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:51Richard, listan blir längre uppenbarligen. Men softis hmmmm....
Richard, listan blir längre uppenbarligen. Men softis hmmmm....
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:52Ohhh, det här blir intressant. Ja, vad vet du om det Mats?
Ohhh, det här blir intressant. Ja, vad vet du om det Mats?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:52Nä ok då, du är en retsticka i det elektroniska livet. 😉
Nä ok då, du är en retsticka i det elektroniska livet. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:52Som sagt, det är ju MIN lista, vill du ha en lista så får du skriva en själv 🙂
Som sagt, det är ju MIN lista, vill du ha en lista så får du skriva en själv 🙂