Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:15Deja vue.
Deja vue.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:15oj, dubbelpost, skitmobilinternet...
oj, dubbelpost, skitmobilinternet...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:17Tackar anna, märker att du är på hugget fortfarande 🙂
Tackar anna, märker att du är på hugget fortfarande 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:18Nä Richard, dubbelposter (eh, grammatik?) är identiska om de är pga ett datafel iaf (H)
Nä Richard, dubbelposter (eh, grammatik?) är identiska om de är pga ett datafel iaf (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:20Men flickor, flickor här är man borta några timmar och ni håller på att slita en av de nya godbitarna i småstycken.......finns det nåt kvar till mej?! 😉
Bruse: du duger gott! 🙂
Hej, Håkan!
Men flickor, flickor här är man borta några timmar och ni håller på att slita en av de nya godbitarna i småstycken.......finns det nåt kvar till mej?! 😉
Bruse: du duger gott! 🙂
Hej, Håkan!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:20Richard: Du ska inte vara gentlemannamässig längre alltså? :D(t+)
Richard: Du ska inte vara gentlemannamässig längre alltså? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:24Kanske nöjer mig med gentlemannamässigARE 🙂
Anna, vad heter det då när man skriver ett inlägg, internätet kopplar ner och svaret försvinner och jag skriver om nästan samma sak en gång till och rätt vad det är så är båda svaren på plats, eller ska jag
Kanske nöjer mig med gentlemannamässigARE 🙂
Anna, vad heter det då när man skriver ett inlägg, internätet kopplar ner och svaret försvinner och jag skriver om nästan samma sak en gång till och rätt vad det är så är båda svaren på plats, eller ska jag
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:25Jeanette: Richard är ledig *asg*
(förlåt Richard, ta det inte personligt 😉 )
Jeanette: Richard är ledig *asg*
(förlåt Richard, ta det inte personligt 😉 )
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 23:26Richard: det kallas klåpighet. och förlåt igen *fnissar*
Richard: det kallas klåpighet. och förlåt igen *fnissar*
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 23:30Jeanette, jag är här för dig. Också! Jag räcker till alla. Komsi komsi.
Jeanette, jag är här för dig. Också! Jag räcker till alla. Komsi komsi.