Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:46MATS!!! (L)
*asg*
MATS!!! (L)
*asg*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:47Elin: Ja, vi får helt enkelt träffas och bara ha det avslappnat och trevligt... 😉
Elin: Ja, vi får helt enkelt träffas och bara ha det avslappnat och trevligt... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:48Jenny: Låter som en bra plan, vad sägs om imorgon klockan 11? Det blir en aktiv sammankomst. 😉
Jenny: Låter som en bra plan, vad sägs om imorgon klockan 11? Det blir en aktiv sammankomst. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:49Elin: Jo, jag vill, men när jag läste att du avstått från alkoholhaltiga drycker för att kunna springa, så blev jag pinsamt påmind om att jag inte har det. Alls. Men jag bryr mig inte! Jag får haverera i nån buske på vägen... 😉
Elin: Jo, jag vill, men när jag läste att du avstått från alkoholhaltiga drycker för att kunna springa, så blev jag pinsamt påmind om att jag inte har det. Alls. Men jag bryr mig inte! Jag får haverera i nån buske på vägen... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:51Haha, det är bara jag som är för jävla präktig. Dessutom verkar jag vara en snigel i jämförelse med resten av startfältet så jag kan behöva lite försprång. 😀
Haha, det är bara jag som är för jävla präktig. Dessutom verkar jag vara en snigel i jämförelse med resten av startfältet så jag kan behöva lite försprång. 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:53Elin: PRETTO!!! ;P Nädå. Det är väl klokt. Tja säg inte det... Jag vet inte om jag fixar att springa 20, men jag tycker det ska bli kul att testa! 😀
Elin: PRETTO!!! ;P Nädå. Det är väl klokt. Tja säg inte det... Jag vet inte om jag fixar att springa 20, men jag tycker det ska bli kul att testa! 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:54Ny medlem presenterar sig: Hej! Singel, vad annars? Älskar kalaspuffar med iskall mjölk efter cyklingen. Har inte ketchup på en smal korv med bröd. Pannkakor är gott. Laxermedel inte så kul. Morsans ärtsoppa med småskuret fläsk - fantastiskt. Gillar att g
Ny medlem presenterar sig: Hej! Singel, vad annars? Älskar kalaspuffar med iskall mjölk efter cyklingen. Har inte ketchup på en smal korv med bröd. Pannkakor är gott. Laxermedel inte så kul. Morsans ärtsoppa med småskuret fläsk - fantastiskt. Gillar att g
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:56Välkommen Håkan
Välkommen Håkan
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:56Välkommen till ormgropen Håkan!
Välkommen till ormgropen Håkan!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:56Tack Johan! Och Anna.
Tack Johan! Och Anna.