Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 22:43Kära nån, sätter jag mig och är social en stund, så går tôsera bärsärkagång bland alla männen. Här luktar det påskdesperation lång väg.
Kära nån, sätter jag mig och är social en stund, så går tôsera bärsärkagång bland alla männen. Här luktar det påskdesperation lång väg.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:43Jessie: Ja just ja! Så var det ja! 😀
Jessie: Ja just ja! Så var det ja! 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:44Vem bor närmast mig då?? (#)
Vem bor närmast mig då?? (#)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:44Hah, jag har inte betett mig minsta desperat idag överhuvudtaget!
Edit: I alla fall inte just här och just nu...
Hah, jag har inte betett mig minsta desperat idag överhuvudtaget!
Edit: I alla fall inte just här och just nu...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:44Nää bland EN man Bruse.
Nää bland EN man Bruse.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:45Elin: (H:) eller... Det var inte en komplimang kanske? (#)
😉
Elin: (H:) eller... Det var inte en komplimang kanske? (#)
😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:45Anna: Mats? (H)
Anna: Mats? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 22:45Tur jag kom då och fördubblade antalet. Richard, ska vi dela dom i varsina högar?
Tur jag kom då och fördubblade antalet. Richard, ska vi dela dom i varsina högar?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:45Anna: Det är nog lilla jag som bor närmast dig! (H:)
Anna: Det är nog lilla jag som bor närmast dig! (H:)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:46Jenny: Hehe, det var mest ett konstaterande. 🙂 Men eftersom ingen av oss går på "dejter" så kommer det bli svårt. 😉
Jenny: Hehe, det var mest ett konstaterande. 🙂 Men eftersom ingen av oss går på "dejter" så kommer det bli svårt. 😉