Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:34Anna: Nä, jag är bara nördig på tid och siffror... 😉
Anna: Nä, jag är bara nördig på tid och siffror... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:34Sara: ja, det är för att vi har koll på killar som Richard *asg*
Sara: ja, det är för att vi har koll på killar som Richard *asg*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:35Men jaja, point taken, jag går och sätter mig och tjurar längst ut på armstödet i soffan ett tag så kan ju ni tjejer ha lite schysst girl talk (H)
Men jaja, point taken, jag går och sätter mig och tjurar längst ut på armstödet i soffan ett tag så kan ju ni tjejer ha lite schysst girl talk (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:35Mats: *lägger orden i munnen på karlf*n igen* nej, det är för att du inte ska låta mig sitta ensam på min resväska på kastrup och vänta 😉
Mats: *lägger orden i munnen på karlf*n igen* nej, det är för att du inte ska låta mig sitta ensam på min resväska på kastrup och vänta 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:36Anna: Har jag sagt att jag är jooordens största tidsoptimist? :D(t+)
Anna: Har jag sagt att jag är jooordens största tidsoptimist? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:36Men sofie, det var ju det jag gjorde, men på svenska och jag visst luktar broarna lite bränt? Eller så är det mitt knä som luktar eftersom jag sitter med laptopen där...just ja, armstödet var det...
Men sofie, det var ju det jag gjorde, men på svenska och jag visst luktar broarna lite bränt? Eller så är det mitt knä som luktar eftersom jag sitter med laptopen där...just ja, armstödet var det...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:36Jag trodde lätt du skulle få ligga ikväll Richard. Men nu ser det mörkt ut.
Jag trodde lätt du skulle få ligga ikväll Richard. Men nu ser det mörkt ut.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:36Mats: äsch, kanske finns npgra andra trevliga killar på Kastrup, oroa dig inte för mig du 😉
Mats: äsch, kanske finns npgra andra trevliga killar på Kastrup, oroa dig inte för mig du 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:37Richard: Ja, tillbaka till armstödet! *plats!*
EDIT: Adresserat...
Richard: Ja, tillbaka till armstödet! *plats!*
EDIT: Adresserat...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:37Sofie: Nej, det hade nog inte funkat sååå bra. Dessutom om vi ska gå efter "bor närmast"-principen så lär jag ju hålla mig till Björn. Staaackars mig? 😉
Sofie: Nej, det hade nog inte funkat sååå bra. Dessutom om vi ska gå efter "bor närmast"-principen så lär jag ju hålla mig till Björn. Staaackars mig? 😉