Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:22kenny vad skall vi tro egentligen???
kenny vad skall vi tro egentligen???
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:22Kenny, det var därför jag skrev ett eget mess till Sara, blev lite snaskigt att flörta med tre i samma inlägg, eller hur 🙂
Kenny, det var därför jag skrev ett eget mess till Sara, blev lite snaskigt att flörta med tre i samma inlägg, eller hur 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:23En Lundabo (H:)
Vi bor ju praktisk taget grannar. Jag skulle behöva låna lite socker....
En Lundabo (H:)
Vi bor ju praktisk taget grannar. Jag skulle behöva låna lite socker....
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:25Hade jag varit i Lund nu hade jag redan stått utanför din dörr med mössan i hand...och socker i den andra handen...elller ja, i en kopp i den andra handen, hygien är A och O 🙂
Är på släktbesökt 20 mil österut just nu...
Hade jag varit i Lund nu hade jag redan stått utanför din dörr med mössan i hand...och socker i den andra handen...elller ja, i en kopp i den andra handen, hygien är A och O 🙂
Är på släktbesökt 20 mil österut just nu...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:25Richard: HAHA! Ja... TUR att du flörtade i olika inlägg. Det gjorde ju STOR skillnad... ;P
Richard: HAHA! Ja... TUR att du flörtade i olika inlägg. Det gjorde ju STOR skillnad... ;P
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:26Men Richard, det är ju nu du ska säga "Men du behöver väl inget socker, du är ju redan så söt! Men jag kan ta med lite vin?"
😉
Men Richard, det är ju nu du ska säga "Men du behöver väl inget socker, du är ju redan så söt! Men jag kan ta med lite vin?"
😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:26Och jag är ju faktiskt inte heller hemma (#)
Men jag är i Småland så liiite närmre blir det ju då ändå 😀
Och jag är ju faktiskt inte heller hemma (#)
Men jag är i Småland så liiite närmre blir det ju då ändå 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:26Ja, smidig och effektiv som en OB 🙂
Ja, smidig och effektiv som en OB 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:28Men Sofine (oj, stavade jag fel), jag kanske kan få komma och öva upplägg hos dig?
Men Sofine (oj, stavade jag fel), jag kanske kan få komma och öva upplägg hos dig?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:29*asg* Visst...
*asg* Visst...