Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:58jaha, så nu ska det vara nån med taskigt koldioxidutsläppsmål
jaha, så nu ska det vara nån med taskigt koldioxidutsläppsmål
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:59E: Jag har i alla fall MC-kort, just nu är hojen såld till fördel för en cykel utan epitetet motor...
E: Jag har i alla fall MC-kort, just nu är hojen såld till fördel för en cykel utan epitetet motor...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:00Richard: där trillade du ner ett par pinnar...
😉
Richard: där trillade du ner ett par pinnar...
😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:02Får väl börja med klättring då så kanske jag kommer upp ett par pinnar igen, sedan när jag har både mc, klättrar och fina cyklistben ligger jag rätt bra till va?
Får väl börja med klättring då så kanske jag kommer upp ett par pinnar igen, sedan när jag har både mc, klättrar och fina cyklistben ligger jag rätt bra till va?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:02Richard: (H:) fast då var det avståndet då... 😉
Richard: (H:) fast då var det avståndet då... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:03men Anna nu skall inte du komma och ta Rickard mitt framför mina ögon
men Anna nu skall inte du komma och ta Rickard mitt framför mina ögon
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:04*viskar till Richard så Anna inte ska höra*: Psst! Du glömde löpning också. Anna är ju faktiskt först och främst löperska... 😉
*viskar till Richard så Anna inte ska höra*: Psst! Du glömde löpning också. Anna är ju faktiskt först och främst löperska... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:06Em: äsch, du kan ha honom, han har inte fattat var jag bor 😉
Jenny: rätt, annars lär jag springa ifrån honom sjukt snabbt. så fort vänster ben och höger fot är hela igen (#)
Em: äsch, du kan ha honom, han har inte fattat var jag bor 😉
Jenny: rätt, annars lär jag springa ifrån honom sjukt snabbt. så fort vänster ben och höger fot är hela igen (#)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:07nä just det ja vi bor ju bara 60min ifårn varandra med bil 🙂
nä just det ja vi bor ju bara 60min ifårn varandra med bil 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:07E: Kenny och Anna kan i alla fall stava mitt namn rätt 😉 Man undrar ju hur sugen du är egentligen...
Anna, Distance is but a number (hmm, eller var det age) skitsamma 🙂
Psssst, kenny, jag har i alla fall sprungit Lidingöloppet, ska springa blodomloppe
E: Kenny och Anna kan i alla fall stava mitt namn rätt 😉 Man undrar ju hur sugen du är egentligen...
Anna, Distance is but a number (hmm, eller var det age) skitsamma 🙂
Psssst, kenny, jag har i alla fall sprungit Lidingöloppet, ska springa blodomloppe