Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:52hahha ja du Rikard/ Bruse försten till Halmstad då(eller ja jag befinner mig ju på Orust nu så...)
hahha ja du Rikard/ Bruse försten till Halmstad då(eller ja jag befinner mig ju på Orust nu så...)
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:53Bestäm dig E, var är du?
Bestäm dig E, var är du?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:54nu e jag på orust på tisdga är jag i halmstad
nu e jag på orust på tisdga är jag i halmstad
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:55Jag är en Super(med stort S)-Pungsparkare (med stort P) och du är nu min arch nemesis...jag, nörd, nehe då 🙂
Jag är en Super(med stort S)-Pungsparkare (med stort P) och du är nu min arch nemesis...jag, nörd, nehe då 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:55Ska jag behöva skaffa en almanacka för att hålla reda på dig? Kan vi inte sätta en gps-sändare på dig, så vi vet?
Ska jag behöva skaffa en almanacka för att hålla reda på dig? Kan vi inte sätta en gps-sändare på dig, så vi vet?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:56Bruse, vi är ju Cüklister båda två, ska vi se vem som först cüklar till E? 😉
Bruse, vi är ju Cüklister båda två, ska vi se vem som först cüklar till E? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:56Tja, oavsett vem som kommer först har nog richard slående argument *asg*
Tja, oavsett vem som kommer först har nog richard slående argument *asg*
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:56Du vinner, kan inte cykla förrens tisdag.
Du vinner, kan inte cykla förrens tisdag.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:57ja o sen kan vi cykla ihop 🙂 o gifta oss fast nej jag vill gifta mig med en MC inblandat (läs: inte med en MC)
ja o sen kan vi cykla ihop 🙂 o gifta oss fast nej jag vill gifta mig med en MC inblandat (läs: inte med en MC)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:58och jag kan inte dra förrän på onsdag...men du kan nog behöva en extra dag ;)...spännande tider!
och jag kan inte dra förrän på onsdag...men du kan nog behöva en extra dag ;)...spännande tider!