Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 17:30Vilket längdkrav är du du uppfyller? Visste inte att jag hade längdkrav.
Vilket längdkrav är du du uppfyller? Visste inte att jag hade längdkrav.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:12Bruse, missunnar du oss töser lite nytt fagert att vila ögonen på?! (H)
Bruse, missunnar du oss töser lite nytt fagert att vila ögonen på?! (H)
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 19:19Jeanette, duger inte jag? Va? VA?!
Jeanette, duger inte jag? Va? VA?!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:09Ohhh, hoppas man får räknas till lite nytt fagert...eller förresten, svara inte på det :S
Ohhh, hoppas man får räknas till lite nytt fagert...eller förresten, svara inte på det :S
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:13är det nått fel på gammalt och fagert 😉
är det nått fel på gammalt och fagert 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:44Men bruse du och jag då eller nej he, men???
Men bruse du och jag då eller nej he, men???
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:46Åja, vem vill inte ha en superhjälte?!
Åja, vem vill inte ha en superhjälte?!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:50Richard, skaffa en egen superhjälte, Super-E är min. Bara min!
Richard, skaffa en egen superhjälte, Super-E är min. Bara min!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:51Bruse: du ska inte bråka med kickboxare, trodde du hade lärt dig av erfarenheten... 😉
Bruse: du ska inte bråka med kickboxare, trodde du hade lärt dig av erfarenheten... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 21:52Är Richard åxå en sån där pungsparkare?
Är Richard åxå en sån där pungsparkare?