Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 00:19Richard, hur många cyklande Bruse finns det i Sverige tror du? ;~)
Richard, hur många cyklande Bruse finns det i Sverige tror du? ;~)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 00:27Misstänkte väl det, men det var ju därför jag frågade...Mycketvillhamer här 🙂
Misstänkte väl det, men det var ju därför jag frågade...Mycketvillhamer här 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 12:24men så trevligt att komma tillbaka och det finns massa nya singlar på forumet, haha
Jesper, johan och Peter varmt välkomna 🙂
men så trevligt att komma tillbaka och det finns massa nya singlar på forumet, haha
Jesper, johan och Peter varmt välkomna 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 16:03välkomna alla:-)
välkomna alla:-)
Quote from Katarina Lindbäck on 3 April 2010, 16:18Vilket varm mottagande, det finns ju risk för att man kommer att trivas här 🙂
Vilket varm mottagande, det finns ju risk för att man kommer att trivas här 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 16:45Peter, jag är rädd för att det blir svårt att komma härifrån efter all värme som finns här.. 🙂 En mysig liten sekt verkar det vara, jag misstänker att jag kommer trivas alldeles utomordentligt. 🙂
Peter, jag är rädd för att det blir svårt att komma härifrån efter all värme som finns här.. 🙂 En mysig liten sekt verkar det vara, jag misstänker att jag kommer trivas alldeles utomordentligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 17:06en sekt? kan du definera detta? klart ni kommer göra det:-)
en sekt? kan du definera detta? klart ni kommer göra det:-)
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2010, 17:08Näe, nu tycker jag vi inför lite kvotering. Det har kommit in alldeles för mycket killar senaste tiden och för lite tjejer. Det här är inte bra för mitt framtida kärleksliv... ;~)
Näe, nu tycker jag vi inför lite kvotering. Det har kommit in alldeles för mycket killar senaste tiden och för lite tjejer. Det här är inte bra för mitt framtida kärleksliv... ;~)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 17:09men det är bra för mitt Bruse:-) nu får du inte vara så ego;)
men det är bra för mitt Bruse:-) nu får du inte vara så ego;)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 17:10Tycker det är strålande med nya killar!;)
Tycker det är strålande med nya killar!;)